8,3 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Allegro oraz Serce i Rozum najpopularniejsze

Serwis Socialbakers podał, że Facebook ma obecnie w Polsce 8,26 miliona użytkowników - o blisko pół miliona więcej niż w styczniu. Najpopularniejszym profilem marki jest Allegro, a wśród profili mediowych na czele są Demotywatory.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych Socialbakers wynika, że z Facebooka korzysta 21,47 proc. mieszkańców i 36,79 proc. internautów z Polski.

Pod względem liczby użytkowników na globalnej liście jesteśmy na 23. miejscu. Prowadzą USA (155,9 mln), przed Indiami (45,0 mln), Indonezją (43,5 mln), Brazylią (42,2 mln) i Meksykiem (33,6 mln).

52 proc. użytkowników Facebooka z Polski stanowią kobiety, 48 proc. to mężczyźni. Największy odsetek członków portalu ma od 18 do 24 lat (32 proc.), a następne grupy wiekowe to 25-34 (28 proc.), 13-15 (11 proc.), 35-44 (10 proc.) i 16-17 (9 proc.).

grafika

 

grafika
grafika

Najpopularniejszym profilem marki w Polsce z liczbą 686,3 tys. fanów jest Allegro, które wyprzedza Serce i Rozum, Play, House i Reserved. Wśród profili mediowych prowadzą Demotywatory (1,18 mln fanów), przed Radio Eska, Nienawidzę komarów!!!, Filmwebem i Czekoladoholikami.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem