1,31 mln widzów nowego programu „8 wspaniałych”. TVP1 wiceliderem

Nowy reality-show „8 wspaniałych” oglądało średnio 1,31 mln osób. Produkcja dała TVP1 pozycję wicelidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 3,79 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,31 mln widzów nowego programu „8 wspaniałych”. TVP1 wiceliderem
Marta Manowska wraz z uczestnikami „8 wspaniałych”; fot. TVP

Nowy program „8 wspaniałych” nadawany był na antenie Jedynki w piątki o godz. 20.35, w okresie od 20 marca do 29 maja 2020 roku. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,31 mln widzów. Przełożyło się to na 9,02 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serii. Przyciągnął uwagę 2,01 mln osób.

grafika

TVP1 w paśmie emisji reality-show była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajął Polsat nadający w tym czasie filmy fabularne, co przełożyło się na 12,73 proc. udziału. „Wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (filmy; 8,90 proc.) i TVP2 (również filmy; 4,55 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była trzecia.

grafika

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków produkcji wyniosły 3,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rolnik-szuka-zony-6-sezon-ogladalnosc-tvp1-byla-liderem,7170801493034625a ##

„8 wspaniałych” to liczący 10 odcinków autorski program Telewizji Polskiej, który nadawca zrealizował we własnym zakresie. Wystąpiło w nim wyłonionych w castingach ośmiu samotnych mężczyzn w wieku od 38 do 49 lat chcących zwiększyć swoją atrakcyjność u kobiet. Nowy projekt poprowadziła Marta Manowska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem