80 nominacji do Złotych Spinaczy 2016, najwięcej dla MSL Group, Havas PR Warsaw i Rc2

Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Najwięcej szans na nagrody mają agencje MSL Group, Havas PR Warsaw, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Garden of Words i Walk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
80 nominacji do Złotych Spinaczy 2016, najwięcej dla MSL Group, Havas PR Warsaw i Rc2

W tegorocznej edycji Złotych Spinaczy nominowano po trzy projekty w 26 kategoriach konkursowych, a dwa w kategorii Launch nowego produktu, usługi lub firmy.

Osiem szans na nagrody ma agencja MSL Group, po sześć - Havas PR Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. pięć - Garden of Words, a cztery - Walk.

W tym roku po raz pierwszy jurorzy będą przyznawać nominowanym pracom statuetki w trzech kolorach. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz (jury może przyznać więcej niż jedną statuetkę Brązową lub Srebrną, ale tylko jedną Złotą), a w kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas gali 2 grudnia br. Audytorem konkursu jest KPMG.

Nominacje w konkursie Złote Spinacze 2016

Kategorie główne:

1.    PR korporacyjny•    „Świeć się z Energą” – Grupa Energa, Q&A Communications•    „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive•    „Zawsze ciekawi. Ojciec i syn – Discovery świętuje z widzami swoje 30-lecie” – Discovery Polska, Publicis Consultants Poland, Tlumtlum

2.    PR produktu•    „Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP•    „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” - Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska•    „Jedno  życzenie Pampers i UNICEF” - Partner of Promotion

3.    Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa•    „Czystsze powietrze dla wrocławian - budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” - Komunikacja Plus, Kogeneracja SA•    „Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” - LoveBrands Relations•    „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

4.    Kampania społeczna•    „Szlachetny Projekt Filmowy” - Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy•    „HIVokryzja – Wyleczmy się” - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR•    „Nie chcę być strażakiem!” - WALK, Fundacja Integracja

5.    Komunikacja wewnętrzna•    „Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” - Grayling Poland, Novo Nordisk•    „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” - Castorama Polska, Made in PR•    „IQ = Innovation & Quality” - Deutsche Bank Polska

6.    Event komercyjny•    „H&M Królestwo” - Endorfina Events, H&M•    „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services•    „Podaruj Słońce - Owocowa Strona Żywiec Zdrój” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

7.    Event społeczny•    „Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” - Miasto Stołeczne Warszawa•    „7 miliardów Innych” - Pan Pikto, Belleville•    „Event społeczny pn. Daj się oświecić” - PGE Obrót, ElPadre

8.    Launch nowego produktu, usługi lub firmy•    „Droga do mistrzostwa” - BMW Group Polska, Havas PR Warsaw•    „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions

9.    Corporate Social Responsibility (CSR)•    „ADAMED SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk•    “Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” - Martis CONSULTING, Grupa LOTOS•    „8. edycja programu „Po Stronie Natury” - Żywiec Zdrój, Garden of Words

10.    Social media•    „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP•    „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants•    „#12ZAWODNIK” - Bank Zachodni WBK

11.    Business-to-Business PR•    „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” - Bank Zachodni WBK•    „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” - Havas PR Warsaw, 3M Poland•    „The Venture” - MSLGROUP

12.    PR finansowy i relacje inwestorskie•    „Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” - Lighthouse Consultants•    „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive•    „Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty!” - Deutsche Bank Polska

13.    Media Relations•    „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016•    „Dinner In The Sky z twórcami kultowej gry "Wiedźmin" podczas 9. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie” - Krakowskie Biuro Festiwalowe•    „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” - Public Dialog, Ardor Auctions

14.    Employer Branding•    „Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” - LINKLEADERS, LUXOFT POLAND•    „Poczuj miętę do Capgemini” - Capgemini Polska, MJCC•    „Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

15.    Content Marketing•    „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy•    „Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Monday PR, Intel Polska•    „By me” - Porta KMI Poland, Alert Media Communications

16.    Custom Publishing•    „Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” - Grupa Żywiec•    „Akademia Roca – Łazienka dostępna” - Agencja Solski BM, Roca Polska, Studio Fabric•    „Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” - Publicon PR

Kategorie sektorowe:

1.    Technologia, IT, telekomunikacja•    „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” - Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska•    „Sztuka Składania Historii powered by Intel” - Monday PR, Intel Polska•    „Głowa do góry!” – Publicon PR

2.    Finanse•    „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” - Bank Zachodni WBK•    „IQ = Innovation & Quality” - Deutsche Bank Polska•    “#12ZAWODNIK” - Bank Zachodni WBK

3.    Sektor spożywczy•    „Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board•    „Wargorr w Wedlu” - 24/7Communication•    „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland

4.    Kultura i Media•    „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016•    „Young Arts Festival” - Fundacja Young Arts•    “Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” - MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

5.    Medycyna i Zdrowie•    „HIVokryzja – Wyleczmy się” - Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR•    „Atopowi Bohaterowie” - Havas PR•    „Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” - Profile

6.    Sport, turystyka, rekreacja•    „Reebok - Be More Human” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants•    “Fit Forum, czyli jak Reebok odkrywa potencjał i siłę trenerów fitness - inauguracja i wdrożenie programu ambasadorskiego Reebok” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants•    „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

7.    Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze•    „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy•    „.KTW - niespodzianka pod „Spodkiem” - Imago Public Relations•    „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” - Castorama Polska, Made in PR

8.    Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka•    „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” - Havas PR Warsaw, 3M Poland•    „Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” - Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne•    „Czystsze powietrze dla wrocławian - budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” - Komunikacja Plus, Kogeneracja SA

9.    NGO i Sektor publiczny•    „Znani Zaginieni” - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska•    „Open a door to Israel” - Partner of Promotion, Ambasada Izraela•    “TworzyMY atmosferę” - Ministerstwo Środowiska, Profile, .bringMore advertising

Kategorie specjalne:

1.    Kreatywność•    „Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja•    „Kuchnia Spotkań IKEA” - IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy•    “ADAMED SmartUP” - Fundacja Grupy Adamed, Walk

2.    Efektywność•    „Podwórko NIVEA” – MSLGROUP•    „Znani Zaginieni” - Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska•    „Przyjaciółka z Kalifornii” - People PR, California Prune Board

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe