SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

83 tys. widzów śledziło casting na prezenterów Vivy

Średnio 83 tys. widzów oglądało premierowe odcinki drugiej edycji programu “Hot or not” emitowanego na antenie stacji Viva Polska. To o 10 tys. osób więcej niż śledziło pierwszą edycję show, pokazaną dwa lata temu.

Premiery odcinków “Hot or not 2” nadawane były wiosną br. w niedziele ok. 18.30. Największą widownię zgromadziło finałowe wydanie programu, które w zeszłą niedzielę obejrzało 117 tys. widzów. Udział stacji w czasie emisji show wyniósł średnio 0,70 proc. w grupie 4+ i 1,32 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Tylko nieco mniejszą popularnością od premier cieszyły powtórki programu emitowane w poniedziałki o 20.00. Oglądało je średnio 73 tys. widzów, co dało kanałowi 0,48 proc. udziału w 4+ i 0,78 proc. w 16-49.

Nadawana wiosną 2008 roku w niedziele o 19.00 pierwsza edycja “Hot or not”  miała z kolei średnią oglądalność na poziomie 73 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 0,61 proc. i 0,95 proc. (dane dotyczą odcinków premierowych).

Wpływy reklamowe z premier i poniedziałkowych powtórek drugiej serii programu wyniosły 1,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Dane telemetryczne pokazują, że show “Hot or not 2” śledziły głównie kobiety, widzowie między 10. a 34. rokiem życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

W programie “Hot or not 2”  jury w składzie Marta „Mandaryna” Wiśniewska, Tomasz Jacyków oraz Piotr Kupicha spośród kilkudziesięciu kandydatów wybierało osoby, które w nagrodę odbędą staż prezenterski w kanale Viva Polska. Zwycięzcami show zostali Andrzej Rodzin oraz Aleksandra Kot.



Widownia premier i powtórek “Hot or not 2”

Niedzielne premieryWszyscy 4+16-49
DataGodz.AMRSHR %SHR %
04-04-201018:3258 8980,49%0,92%
25-04-201018:36101 1410,83%1,77%
02-05-201018:32153 5941,42%3,21%
09-05-201018:5856 8470,44%0,55%
16-05-201018:3245 7210,34%0,57%
23-05-201018:4071 6310,63%1,05%
30-05-201018:3191 7860,77%1,15%
06-06-201018:3740 8470,41%0,90%
13-06-201018:3381 3100,73%1,45%
20-06-201018:33116 5700,93%1,94%
Średnia 83 4430,70%1,32%
 
Poniedziałkowe powtórkiWszyscy 4+16-49
DataGodz.AMRSHR %SHR %
05-04-201020:0087 8840,54%1,01%
19-04-201019:5670 8130,46%0,73%
26-04-201019:5876 0510,51%0,74%
03-05-201019:59131 6380,77%1,43%
10-05-201019:5785 2200,58%0,98%
17-05-201020:0156 0360,35%0,65%
24-05-201020:0242 1060,27%0,49%
31-05-201020:0164 1240,43%0,78%
07-06-201020:0065 3400,49%0,39%
14-06-201020:0157 0320,41%0,52%
21-06-201020:0257 4010,42%0,52%
Średnia 72 5380,48%0,78%


Profil widowni programu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni42,12%87
 Kobiety57,88%112
Wiek 4-95,35%90
  10-1512,42%177
 16 - 1910,57%183
 20 - 2411,49%140
 25 - 2920,71%233
 30 - 3410,16%124
 35 - 396,86%97
 40 - 445,19%81
 45 - 494,82%68
 50 - 544,85%59
 55 - 593,75%49
 60+3,84%20
Wlk. miastaWieś35,24%90
 < 50 tys.32,79%136
 50-100 tys.10,40%121
 100-200 tys.9,78%122
 > 200 tys.11,79%58
ZawódTop management6,91%89
 Pracownicy średniego szczebla13,48%93
 Pracownicy fizyczni i rolnicy22,07%109
 Emeryci8,92%36
 Inni48,62%149
WykształceniePodstawowe51,05%111
 Średnie26,45%89
 Wyższe4,74%41
 Inne17,77%137


 

Dołącz do dyskusji: 83 tys. widzów śledziło casting na prezenterów Vivy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl