SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

880 tys. widzów teleturnieju „Rodzina wie lepiej”. TVP1 przegrała z konkurencją

Nowy teleturniej „Rodzina wie lepiej” oglądało średnio 877 tys. widzów. Produkcja dała Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 8,59 mln zł.

Rodzinną grę „Rodzina wie lepiej” na antenie TVP1 oglądać można było od poniedziałku do soboty o godz. 18.30 (w pierwszym tygodniu emisji o 18.25), w okresie od 28 sierpnia do 2 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków (pokazanych do 30 listopada br.) wyniosła 877 tys. osób, co przełożyło się na 7,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,76 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością w analizowanym okresie cieszyły się dwa odcinki pokazane w soboty 18 i 25 listopada br. (po konkursach skoków narciarskich). Zgromadziły one przed telewizorami odpowiednio 1,41 mln 1,59 mln oglądających.

Jedynka w paśmie nadawania nowego programu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie był Polsat, który emitując wtedy gł. serial „Pierwsza miłość” i początek „Wydarzeń”, osiągał 13,83 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. „Szpital”; 12,72 proc.), a trzecia - TVP2 (gł. „Sport”, „Pogoda” i „Jeden z dziesięciu”; 8,38 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka wypadła najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.

Wpływy z reklam wyemitowanych przy premierowych odcinkach programu wyniosły 8,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Rodzina wie lepiej” to teleturniej oparty na izraelskim formacie „Sure or Insure”. Jest to gra rodzinna, w której biorą udział 5-osobowe zespoły składające się z członków rodziny lub grupy przyjaciół. Zgodnie z zasadami programu rodziny wybierają spośród siebie jednego uczestnika, który będzie pełnił kluczową rolę odpowiadając na pytania z wiedzy ogólnej.

Nagroda główna wynosi 40 tys. zł. Wiedzowy teleturniej prowadził Marcin Rams.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Dołącz do dyskusji: 880 tys. widzów teleturnieju „Rodzina wie lepiej”. TVP1 przegrała z konkurencją

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciej z Radomia popierający PiS i dobrą zmianę w mediach publicznych
Bardzo dobry teleturniej. To co z tego, że na izraelskim formacie? Najważniejsze, że nie jest to format lewacki. Mamy tutaj przyjemną rozrywkę połączoną z dużą wiedzą. Śmiało zaliczam do programów misyjnych, a programy misyjne nie muszą mieć wielomilionowej widowni. Miło, że nawet tzw. podstawowe kanały TVP, choć w dużej mierze skomercjalizowane, potrafią sobie jeszcze pozwolić na takie pojedyncze programy misyjne.

Oczywiście lewacy będą próbowali udowodnić, że ten program okazał się porażką, argumentując to niskimi słupkami oglądalności, ale cóż poradzić, skoro dla niektórych liczą się WYŁĄCZNIE procenty oglądalności i tylko nimi się podniecają, a dokonać głębokiej i wnikliwej analizy poziomu merytorycznego jakiegoś programu już nie chcą lub nie potrafią.
odpowiedź
User
Maciej z Radomia nie popierający PiS i dobrą zmianę w mediach publicznych
Bardzo słabiutki teleturniej, który wyleci z hukiem z ramówki TVPiS.
odpowiedź
User
seba
widziałem parę razy przypadkiem i szczerze powiem ... jakim cudem ktoś to wypuścił. Wiadomo, że tv pogrubia ale no bez przesady. Jeszcze niech pozwalniają tych bezbożników to wyjdzie im z tą oglądalnością że hoho
odpowiedź