9 agencji chce realizować dla PKP PLK kampanię "Bezpieczny przejazd"

W przetargu spółki PKP PLK na realizację kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd" wpłynęło 9 ofert. Złożyły je m.in. agencje Partner of Promotion, DSK, Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd, Media Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg podzielony był na 4 części. Pierwsza dotyczyła strategii i kreacji. Oferty w tej części złożyły agencje Bringmore Advertajsing, (z ceną 3,29 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (2,29 mln zł) oraz konsorcjum agencji Partner of Promotion i DSK(3,81 mln zł). Budżet PKP PLK na tę część wynosi 3,075 mln zł.

Druga część obejmowała materiały drukowane, na które PKP PLK chce przeznaczyć 984 tys. zł. Ofertę w tej części złożyła jedynie Fabryka Komunikacji Społecznej (z ceną 801,1 tys. zł).

W trzeciej części na obsługę medialną wpłynęły oferty od: Infinity Media (z ceną 8,2 mln zł), ClickAd Interactive (7,17 mln zł), Media Group (7,78 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (5,97 mln zł). Na tę część PKP PLK przeznaczy 9,225 mln zł.

Czwarta część postępowania dotyczyła public relations i event marketingu. Współpracą w tym zakresie zainteresowane jest konsorcjum agencji Partner of Promotion i DSK (cena 480,9 tys. zł). Budżet PKP PLK w tej części wynosi 1,476 mln zł.

Łączny budżet na realizację kampanii wynosi 14,76 mln zł.

Spółka na etapie przetargu nie podała terminu realizacji kampanii.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat