SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

960 tys. widzów „Rinke za kratami”. 12,68 mln zł z reklam

Nowy cykl dokumentalny „Rinke za kratami” oglądało jesienią średnio 959 tys. osób. Polsat w czasie emisji produkcji był wiceliderem w całym rynku telewizyjnym, a w grupie komercyjnej zajął pierwsze miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 12,68 mln zł.

Rinke Rooyens, fot. polsat Article

Cykl „Rinke za kratami” nadawany był w Polsacie w środy o godz. 22.10, w okresie od 9 września do 11 listopada br. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 959 tys. widzów przy udziale na poziomie 9,45 proc. w grupie 4+ i 12,72 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,12 mln oglądających, zgromadził przedostatni odcinek formatu.

Widownia trzech topowych odcinków cyklu „Rinke za kratami”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

04-11-2015

1 124 724

10,89%

23-09-2015

994 229

10,38%

09-09-2015

989 251

10,29%

Polsat w paśmie nadawania nowego formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP2, emitująca wówczas gł. „Na sygnale”  i filmy fabularne, której udział wśród wszystkich widzów wyniósł 10,02 proc. Trzeci był TVN („Kto poślubi mojego syna?, „Żony Hollywood” i filmy; 8,03 proc. udziału), a czwarta - TVP1 (gł. „Po prostu. Program Tomasza Sekielskiego”, „Firmowe ewolucje” i filmy; 5,56 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był liderem, a dalej uplasowały się: TVN, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

1 016 705

10,02%

9,06%

Polsat - Rinke za kratami

958 515

9,45%

12,72%

TVN

814 557

8,03%

10,16%

TVP1

564 605

5,56%

4,67%

Cennikowe wpływy reklamowe z dziesięciu odcinków cyklu wyniosły 12,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Rinke za kratami” to cykl dokumentalny, w którym widzowie mieli okazję poznać wszystkie aspekty funkcjonowania zakładu karnego i życia w nim. Mogli oni zobaczyć pracę funkcjonariuszy więzienia, poznać osadzonych i ich historie. Przewodnikiem po więzieniu był Rinke Rooyes, szef firmy Rochstar, która wyprodukowała dokument. Program zrealizowany został w Zakładzie Karnym w Krzywańcu.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 960 tys. widzów „Rinke za kratami”. 12,68 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Więcej takich programów na głównych stacjach w prime-time. Oglądalność niezła, a poziom i wiedza jaką można z niego wynieść jest nieporównywalnie większa niż z głupkowatych reality-showów.
31 17
odpowiedź
User
do "staszek"
nie wierzę.......ktoś myślący może pisać o tym, że z tej siary więziennej można wynieść wiedzę??? jaką wiedzę, chyba o tym, że rinke kaleczy nasz ojczysty język. a ci jego bohaterowie spod celi, to jacyś degeneraci i normalni bandyci, z których na siłę próbuje się robić prawych ludzi. i tyle w temacie
22 13
odpowiedź
User
Staszek2
Szkoda że ich nie pyta za co siedzą. To chyba jednak ważne.
16 11
odpowiedź
User
Polak
" Mogli oni zobaczyć pracę funkcjonariuszy więzienia, poznać osadzonych i ich historie." Z tego zdania, to tylko drugi człon się z grubsza zgadza. Oglądałem wszystkie odcinki i nie zauważyłem aby pokazali pracę funkcjonariuszy (nie licząc kilku wypowiedzi funkcjonariuszy).
10 10
odpowiedź
User
Eryk
Program może być. Pewnie nie dla każdego, ale od czasu do czasu w czasie jak leci Rinke można kliknąć na Polsat pilotem i poświęcić trochę czasu na obejrzenie go. Dla mnie to abstrakcyjna dość perspektywa, ale czemu nie, czasem obejrzę.
9 8
odpowiedź