SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

980 tys. widzów drugiego sezonu „36,6”. TVN wiceliderem w 16-49

Drugi sezon programu „36,6” gromadził średnio 976 tys. widzów. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,60 mln zł.

Ewa Drzyzga, fot. TVNArticle

Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 18.00, w okresie od 9 września do 25 listopada 2017 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków drugiej edycji programu wyniosła 976 tys. widzów, co przełożyło się na 8,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownią cieszył się odcinek z 4 listopada br. - zgromadził on przed telewizorami 1,41 mln oglądających.

Dla porównania, pierwszy sezon „36,6” pokazywany wiosną br. śledziło średnio 825 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,23 proc. udziału w 4+, 9,39 proc. w 16-49 oraz 9,36 proc. w 16-59. Oznacza to, że program zyskał 151 tys. widzów.

TVN w czasie emisji „36,6” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie był Polsat, który pokazywał wówczas „Chłopaków do wzięcia” i „Wydarzenia”, co przełożyło się na 12,44 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Rolnik szuka żony” i „Rodzina wie lepiej”; 10,03 proc.), a czwarta - Dwójka („Panorama”, „Sport”, „Pogoda” i kulisy „Postaw na milion”; 8,49 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak wiceliderem.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach drugiej edycji medycznego talk-show wyniosły 8,60 mln zł. Dla porównania pierwszy sezon na reklamach zarobił 6,46 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada ub.r.) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.

W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 9,79 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 980 tys. widzów drugiego sezonu „36,6”. TVN wiceliderem w 16-49

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
Nieźle!
odpowiedź