SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

99-proc. wzrost wydatków na mobilną reklamę

28,6 miliona funtów zostało w ubiegłym roku wydanych w WielkiejBrytanii na mobilną reklamę.

To o 99,2 procenta więcej w porównaniu z rokiem 2007 - wynika zewspólnego raportu Internet Advertising Bureau (IAB) iPricewaterhouseCoopers (PwC).

Kluczowa dla tego wzrostu była rosnąca popularność mobilnegointernetu. W grudniu ubiegłego roku korzystało z niego 11 milionówbrytyjskich użytkowników, w porównaniu do 8,6 miliona rokwcześniej.

50,2 procenta (14,4 mln funtów) wydatków stanowiły płatnereklamy w wyszukiwarkach, a pozostałe 49,8 procenta (14,2 mlnfuntów) reklama typu display, obejmująca banery, linki tekstowe,reklamy przed i po treściach wideo oraz reklamy w grach.

W swoim raporcie IAB i PwC nie uwzględniły wydatków na reklamę wwiadomościach SMS i MMS. W badaniu uczestniczyło 21 firmreprezentujących setki stron internetowych, m.in. Bauer, Orange,BSkyB, The Sun, The Guardian, Yahoo i Microsoft.

źródło: UTalkMarketing

Dołącz do dyskusji: 99-proc. wzrost wydatków na mobilną reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl