Nadawca stacji History zmienia nazwę

Grupa A+E Networks EMEA ogłosiła, że zmieniła nazwę na Hearst Networks EMEA. W Polsce nadawca ma trzy kanały: History, History 2 oraz Crime+ Investigation Polsat.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nadawca stacji History zmienia nazwę

Międzynarodowy nadawca, który działa w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce, stał się własnością koncernu Hearst i będzie teraz działać pod nową nazwą Hearst Networks EMEA.  

W skład Hearst Networks EMEA wchodzą cztery odrębne spółki: Hearst Networks UK (wieloletnia joint venture ze Sky, działająca na terenie Wielkiej Brytanii, krajów nordyckich, Beneluksu, Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki), Hearst Networks Germany, Hearst Networks Italia i Cosmo Spain (wszystkie trzy spółki są w całości własnością Hearst).  

A+E Networks zmienia nazwę

- Jesteśmy dumni, że możemy przedstawić nową nazwę naszej firmy. Nadal będziemy dostarczać najlepszej jakości rozrywkę i oferować wciągające historie widzom w całym regionie EMEA. Jesteśmy przekonani, że Hearst zapewni sukces wszystkich naszych marek premium - przekazał mediom Dean Possenniskie, dyrektor zarządzający Hearst Networks EMEA.

Hearst Networks EMEA jest nadawcą marek History Channel i Crime+ Investigation, a także Blaze w Wielkiej Brytanii i Cosmo w Hiszpanii. A+E Networks EMEA, obecnie Hearst Networks EMEA, obsługuje 29 kanałów linearnych i 20 usług SVOD, wszystkie dostosowane lokalnie do różnych krajów i kultur. W Polsce Hearst Networks EMEA nadaje zlokalizowane kanały History, History 2 i Crime+Investigation Polsat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska