SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aasa Polska po raz drugi aktywizuje seniorów przy wsparciu młodych kampanią Aasy Netu

Aasa Polska uruchamia drugą edycję ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Aasy Netu”, której celem jest aktywizacja cyfrowa osób dojrzałych, przy wsparciu młodszych.

W ramach kampanii przygotowano bezpłatne materiały edukacyjne dla starszych osób, które praktycznie i przystępnie pokazują im, jak korzystać z internetu. Zachęcają także dzieci i wnuki, aby towarzyszyli swoim bliskim w nauce. Na stronie internetowej akcji opublikowano cykl filmów instruktażowych - jak korzystać z bankowości on-line, robić zakupy w sieci oraz jak zachować bezpieczeństwo w internecie

Na stronie dostępne są także poradniki z ubiegłorocznej odsłony kampanii, dotyczące tego jak pisać maile, korzystać z Facebooka, prowadzić rozmowy on-line czy wyszukiwać informacje w internecie.

Dodatkowo, we współpracy z Kantar Public powstał raport na temat postrzegania aktywności seniorów w internecie oczami młodych osób.

Partnerami tegorocznej odsłony kampanii Aasy Netu są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Fundacja e-Bezpieczni, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce oraz Stowarzyszenie Manko.

Dołącz do dyskusji: Aasa Polska po raz drugi aktywizuje seniorów przy wsparciu młodych kampanią Aasy Netu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl