SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AB Inbev postawił na DDB

DDB została wybrana przez firmę piwowarską Anheuser-Busch InBev jako globalna agencja wiodąca dla marki Budweiser.

AB Inbev postawił na DDB

DDB, która od 15 lat jest odpowiedzialna za budżet reklamowy Budweisera w USA, będzie miała za zadanie zwiększenie popularności marki na rynkach, na których jest jak dotąd mniej widoczna, m.in. w kontynentalnej Europie i niektórych regionach Azji.

Obecnie Budweiser cieszy się uznaniem na rynkach takich jak USA, wielka Brytania i Chiny, ale ma słabszą pozycję w niektórych z łącznie 80 krajów, w jakich jest sprzedawany.

AB Inbev będzie chciał wejść także na nowe rynki ze swoją marką, szczególnie w Afryce. Zadaniem DDB będzie przygotowanie kampanii towarzyszących premierze Budweisera na tych rynkach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: AB Inbev postawił na DDB

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl