SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„ABC” reklamuje się hasłem „Uważaj na podróbki”. „Nie chodzi o ‘Od A do Z’”

W środę w sprzedaży pojawiło się drugie wydanie tygodnika „ABC” (Fratria), którego sprzedaż wspiera kampania w radiu z hasłem „Uważaj na podróbki”. - To wskazanie, że pismo jest jedno - tłumaczy Fratria. - „ABC” jest podróbką „Bild am Sonntang” - odpowiada Ringier Axel Springer Polska.

Tomasz Przybek, prezes Polska Press, fot. materiały prasoweTomasz Przybek, prezes Polska Press, fot. materiały prasowe

- Wskazujemy, że na rynku pojawił się taki tytuł jak „ABC”, który był naszym pomysłem, bo nikt tygodnika tabloidowego do tej pory nie wydawał. Jest to wskazanie, że „ABC” jest jedno - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Przybek, prezes Fratrii.

Przybek zaprzecza, że hasło „Uważaj na podróbki” dotyczy pisma „Od A do Z”, wydawanego przez Ringier Axel Springer Polska, które nieoczekiwanie zadebiutowało na rynku w tym samym dniu co „ABC” (więcej o tym). - Od tamtego pisma różnimy się dość mocno, ale merytorycznie. To drugorzędna sprawa, którego tytułu dotyczy hasło w kampanii - dodaje.

Inaczej sprawę widzi RASP. - Hasło „Uważaj na podróbki” w kontekście tygodnika „ABC” kojarzy się z jednym  - „ABC” jest podróbką „Bild am Sonntang”. To chyba pierwszy przypadek kampanii promocyjnej, w której podkreśla się fakt kopiowania innego znanego i uznanego produktu. Odważny pomysł - mówi nam Anna Marucha, rzecznik prasowa Ringier Axel Spinger Polska.

Marucha przywołuje podobieństwo layoutu nowego tygodnika Fratrii do wydawanego w Niemczech przez Axel Springer niedzielnego wydania „Bilda”, czyli „Bild am Sonntag” (więcej na ten temat).

Kampanię reklamową „ABC” zaplanowała i realizuje spółka Apella. Fratria na razie nie podjęła decyzji, czy w kolejnych odsłonach akcji reklamowych będzie posługiwać się wykorzystanym hasłem.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

„ABC” zadebiutował 22 kwietnia br. Pismo składa się z głównego grzbietu, poświęconego materiałom o polityce, sprawach społecznych, show-biznesie, „Magazynu ABC” z obszerniejszymi tekstami na tematy ostatnich tygodni oraz dodatku „Look” z materiałami o gwiazdach i programem TV (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: „ABC” reklamuje się hasłem „Uważaj na podróbki”. „Nie chodzi o ‘Od A do Z’”

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
A jak sprzedaż pierwszego numeru? Chodzą słuchy, że 90% zwrotów.
odpowiedź
User
Haj
He, he - i kto to mówi o podróbkach?! Wejdźcie na bloga dyr. artystycznego "Bilda": położył obok siebie strony "Bilda" i "ABC" (są zdjęcia). I jest mocno podk...iony, bo nikt jeszcze aż tak dokładnie nie wykorzystał jego pomysłu. Jak to się nazywa? Plagiat?
odpowiedź
User
Gryf
Ale tekst. Ludzie nie widzicie jak chamsko axel wprowadził AŻ? Jak brudno gra tez w Fakcie robiąc nad czołówka dodatki z nazwa ABC. Wirtualne oczywiście to pomijają! Popatrzcie na drugi numer AŻ ile jest powtórzeń z pierwszego numeru ABC. No ale przecież axel jest wielki to moze
odpowiedź