ABC4brands przygotowało kampanię Hebe

Agencja reklamowa ABC4brands przygotowała kampanię informacyjną dotyczącą nowej aplikacji i odświeżenia programu lojalnościowego sieci drogerii Hebe. Działania obejmują internet i sklepy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ABC4brands przygotowało kampanię Hebe

W ramach kampanii agencja zaprojektowała m.in. materiały informacyjne do sklepów, banery internetowe, mailing dla klientów i animacje, które pojawią się w social mediach oraz drogeriach.

Nowa aplikacja, stworzona z myślą o klientach Hebe, nie tylko ułatwi zakupy, ale także zagwarantuje specjalne promocje.

Agencja ABC4brands od lat współpracuje z siecią drogerii Hebe w zakresie działań BTL i internetowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta