SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Abstrachuje TV, Stuu, Sarsa i Gang Albanii z polskimi hitami na YouTubie - ponad miliard odtworzeń „See You Again” (Top 40)

W br. polscy użytkownicy YouTube’a z klipów niemuzycznych najwięcej razy oglądali filmiki youtuberów Abstrachuje TV, Stuu, Cyber Mariana i SA Wardęgi, a z rodzimych teledysków - te Sarsy i Gangu Albanii. W skali globalnej jedynym klipem z ponad miliardem odtworzeń jest teledysk do piosenki „See You Again” z „Szybkich i wściekłych 7”.

Article

W tegorocznym zestawieniu YouTube Rewind najpopularniejszymi filmikami niemuzycznymi wśród polskich użytkowników YouTube’a okazały się dwa klipy Abstrachuje TV: „Lata 90. vs dzisiaj” i „W świecie kawalerów”. Każdy z nich zanotował nieco ponad 4 mln obejrzeń. Co ciekawe, oba zostały zrealizowane we współpracy z reklamodawcami: pierwszy był związany z powrotem piwa EB na rynek, a partnerem drugiego była sieć telekomunikacyjna Play.

 

Kolejne trzy miejsca zajęły filmiki innych youtuberów: Stuu, Cyber Mariana i Sylwestra Wardęgi. Dwa pierwsze materiały obejrzano więcej razy niż sklasyfikowane wyżej klipy Abstrachuje TV, przy czym w rankingu YouTube Rewind wzięto pod uwagę tylko odtworzenia z Polski, a także liczbę udostępnień, komentarzy i pozytywnych ocen.

W drugiej części zestawienia znalazły się materiały innych twórców internetowych: klip reZigiusza, jeden z odcinków „Blok Ekipy”, a także spot z youtuberami z letniej kampanii Coca-Coli pod hasłem „#DajCalusa”. Ranking uzupełniają fragmenty programów Telewizji Polskiej: występ Kabaretu Skeczów Męczących i piosenka Krzysztofa Iwaneczko z „The Voice of Poland”.

Wśród teledysków muzycznych na YouTubie najpopularniejsze w Polsce w br. były „Love Me Like You Do” Ellie Goulding, „Naucz mnie” Sarsy, „Lean On” Major Lazer & DJ Snake. W czołowej dziesiątce są dwa klipy Gangu Albanii („Dla prawdziwych dam” i „Albański raj), a także innych polskich wykonawców: Natalii Nykiel i zespołu Enej. Ich statystyki są wielokrotnie wyższe niż filmików niemuzycznych - „Naucz mnie” zanotowało ponad 35 mln obejrzeń, „Albański raj” - 28 mln, a „Bądź duży” - 26 mln.

>>> YouTube Rewind 2014: Pies-pająk Wardęgi najpopularniejszym klipem na świecie, w Polsce przegrał z „Hera koka hasz LSD” (TOP 40)

Na całym świecie najchętniej oglądanym filmikiem nie muzycznym na YouTubie okazał się „Watch Me (Whip/Nae Nae) #WatchMeDanceOn” z pokazem umiejętności tanecznych 4-letniej dziewczynki do piosenki w wykonaniu Silentó. Filmik obejrzano 116 mln razy.

W rankingu znalazło kilka klipów twórców internetowych, fragmentów telewizyjnych programów rozrywkowych (m.in. brytyjskiej edycji „Mam talent”, talk-show Jimmy’ego Fallona i Jimmy’ego Kimmela) oraz reklama gry „Clash of Clans”. Zanotowały one od ok. 30 mln do 80 mln wyświetleń.

Z kolei globalnym hitem muzycznym na YouTubie była piosenka „See You Again” w wykonaniu Wiza Khalify i Charliego Putha promująca film „Szybcy i wściekli 7”. Teledysk do niej obejrzano 1,2 mld razy, podczas gdy zajmujące kolejne miejsca klipy „Sugar” Maroon 5, „Love Me Like You Do” Ellie Goulding i „Lean On” Major Lazer & DJ Snake wyświetlano po 800-900 mln razy. Natomiast teledysk do nowej piosenki Adele „Hello” w niecałe półtora miesiąca zanotował prawie 650 mln obejrzeń.

 

Na kolejnych podstronach prezentujemy pełne listy najpopularniejszych klipów niemuzycznych i teledysków na YouTubie w 2015 r. - w Polsce i na całym świecie

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Abstrachuje TV, Stuu, Sarsa i Gang Albanii z polskimi hitami na YouTubie - ponad miliard odtworzeń „See You Again” (Top 40)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
msp1975
PSY Gangnam Style 2 469 316 997 to chyba więcej niż MIliard.
10 10
odpowiedź
User
K
@msp1975, to liczba wyświetleń w tym roku.
11 8
odpowiedź
User
s
co za chłam, ta cywilizacja upada
11 8
odpowiedź
User
dr_who
im więcej odtworzeń, tym większy komercyjny chłam
10 8
odpowiedź
User
no im więcej odtworzeń tym więcej pieniędzy dla nich :) także mi się czasem zdarzy trafić na ich kanały, ale nie jestem jakim totalnym fanem, i tylko jak wstawią filmik to ja się biorę i oglądam, zazwyczaj jak trafie na ich filmiki to nie na głównej stronie youtuba, a jedynie na innych portalach, które czasem przeglądam, jak mnie zainteresuje tytuł to wtedy włączam, ogólnie można znaleźć dużo ciekawsze kanały na youtubie, przynajmniej dla mnie, ale każdy wybiera to co lubi, a oni też mają wielu fanów :)
8 8
odpowiedź