SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

AbstrachujeTV reklamują golarki Philips. „Dostaliśmy dużą swobodę twórczą”

Twórcy satyrycznego kanału youtube’owego AbstrachujeTV są bohaterami internetowej kampanii reklamowej golarek Philips. Na potrzeby akcji wspólnie z agencją Ogilvy & Mather Advertising przygotowali kilka zabawnych filmików. - Zdecydowaliśmy się na to z powodu dobrego kontaktu między nami a agencją i klientem - tłumaczą.

Cezary Jóźwik z AbstrachujeTV w reklamie golarki Philips Article

W poniedziałek na kanale AbstrachujeTV pojawił się filmik „Czemu nie warto być: zarośniętym” pokazujący różne sytuacje życiowe, w których osoby z zarostem są wyśmiewane lub mają kłopoty, a te bez zarostu radzą sobie świetnie. W materiale prezentowany jest humor charakterystyczny dla AbstrachujeTV.

Plansza końcowa pokazuje golarkę Philips i zachęca do odwiedzenia facebookowego fanpage’a marki, na którym można obejrzeć trzy zabawne filmiki, w których autorzy AbstrachujeTV pokazują różne techniki golenia się.

- Zdecydowaliśmy się na udział w tej kampanii z powodu dobrego kontaktu między nami a agencją Ogilvy & Mather Advertising i firmą Philips Polska. Dostaliśmy dużą swobodę twórczą, a to dla nas bardzo ważne przy produkcjach komercyjnych, bo zdajemy sobie sprawę, że będą one szczególnie dokładnie oceniane zarówno przez widzów jak i środowisko - wyjaśniają autorzy AbstrachujeTV w odpowiedzi na pytania portalu Wirtualnemedia.pl. - Ogólną koncepcję kampanii wymyślaliśmy wspólnie z agencją, ale treść odcinka głównego i trzech filmów instruktażowych była w całości po naszej stronie - opisują.

Latem ub.r. autorzy AbstrachujeTV sparodiowali dwie popularne kampanie reklamowe: „Podziel się radością” Coca-Coli (z imionami i ksywkami na butelkach i puszkach napoju) oraz „Nieśmiała kamera” Dove (obejrzyj to). Natomiast na początku br. wyśmiali sposób przygotowywania akcji marketingowych w filmiku nakręconym w siedzibie agencji Saatchi & Saatchi Polska (zobacz szczegóły).

AbstrachujeTV to jeden z najpopularniejszych polskich kanałów youtube’owych z autorskimi treściami. W styczniu br. jako trzeci w naszym kraju, po kanałach Niekrytego Krytyka i Sylwestra Wardęgi, przekroczył poziom miliona subskrybentów. Obecnie ma ich 1,26 mln, a zamieszczone na nim filmiki oglądano 120 mln razy. Dodatkowo kanał AbstrachujePlus, z kulisami nagrywania właściwych materiałów, zyskał 377 tys. subskrybentów i 21,6 mln wyświetleń filmików.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: AbstrachujeTV reklamują golarki Philips. „Dostaliśmy dużą swobodę twórczą”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Chłopaki rozpoczynają zjazd po równi pochyłej. Spadek poziomu z każdym kolejnym filmikiem, a do tego jeszcze lokowanie produktu. To wszystko nie wróży im dobrze. Szkoda, że znowu pęd za pieniądzem w perspektywie czasu doprowadzi fajny projekt do upadku.
23 47
odpowiedź
User
widz
Chłopaki rozpoczynają zjazd po równi pochyłej. Spadek poziomu z każdym kolejnym filmikiem, a do tego jeszcze lokowanie produktu. To wszystko nie wróży im dobrze. Szkoda, że znowu pęd za pieniądzem w perspektywie czasu doprowadzi fajny projekt do upadku.
18 36
odpowiedź
User
asdsad
Miałem golarke Philipsa i popsuła się po 2 miesiącach :)
25 18
odpowiedź
User
macpie
Komentujący rozpoczynają zjazd po równi pochyłej. Spadek poziomu z każdym kolejnym komentarzem, a do tego jeszcze ta stylistyka. To wszystko nie wróży im dobrze. Szkoda, że znowu pęd za hejtem doprowadza kolejną dyskusję do upadku.
28 20
odpowiedź
User
jak
Zdecydowaliśmy się na udział w tej kampanii z powodu dobrego kontaktu między nami a agencją Ogilvy & Mather Advertising i firmą Philips Polska.
Jasne. Hajs się musi zgadzać.
24 17
odpowiedź