SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Accenture Interactive kupuje kreatywną agencję Karmarama

Firma Accenture Interactive kupiła londyńską agencję kreatywną Karmarama, która wśród swoich klientów ma takich marketerów jak Unilever, Honda, Deutsche Bank czy BBC Music.

Karmarama jest trzecią co do wielkości obrotów (wg Nielsena) niezależną agencją reklamową w Wielkiej Brytanii i największą pod względem liczby pracowników - zatrudnia około 250 osób.

Accenture Interactive koncentruje się głównie na przejmowaniu agencji interaktywnych. Poprzez przejęcie Karmaramy chce rozszerzyć kompetencje o całe spektrum usług reklamowo-marketingowych, przede wszystkim w obszarze kreacji i strategii.

Karmarama zachowa dotychczasową nazwę, ale stanie się częścią Accenture Interactive w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej.

Wartości transakcji nie ujawniono.

Dotychczasowe kierownictwo Karmarama pozostanie na swoich stanowiskach: Jon Wilkins jako executive chairman, Ben Bilboul jako prezes, Sid McGrath jako chief officer strategy i Nik Studzinski jako dyrektor kreatywny.

Karmarama działa na rynku brytyjskim od 2000 roku.

Accenture Interactive ma odrębną tożsamość na rynku od konsultingowej firmy Accenture.

Przejęcie agencji Karmarama przez Accenture Interactive ma umocnić pozycję tej ostatniej  oraz wzmocnić jej działalność w zakresie tworzenia i dostarczania zintegrowanych rozwiązań marketingowych dla klientów w Wielkiej Brytanii oraz poza jej granicami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Accenture Interactive kupuje kreatywną agencję Karmarama

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl