Adam Kieres i Bartosz Urbanke ruszają z nowym studiem brandingowym

Na rynku rozpoczęło działalność nowe studio brandingowe KABU. Za jego sterami stoją Adam Kieres i Bartosz Urbanke.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Adam Kieres i Bartosz Urbanke ruszają z nowym studiem brandingowym
Adam Kieres i Bartosz Urbanke

Adam Kieres i Bartosz Urbanke to doświadczeni eksperci, którzy zbudowali swoją reputację w największych agencjach reklamowych i firmach konsultingowych. Teraz łączą siły, by wprowadzić na rynek nowoczesne podejście do brandingu, oparte na wnikliwej strategii, designie najwyższej jakości oraz autorskiej metodologii pracy z markami.

Zdaniem założycieli KABU Studio, współczesny branding musi działać szerzej niż w klasycznym ujęciu. To nie tylko strategia, mocny design i emocjonalny potencjał marki, ale również realny wpływ na sprzedaż. Dlatego w KABU podchodzi się do tworzenia marek kompleksowo, korzystając z autorskiej metody Brand Development Framework, która pozwala firmom nie tylko świetnie wyglądać, ale - przede wszystkim - skutecznie działać.

KABU powstało dla firm, startupów i wizjonerskich inicjatyw. Dzięki metodologii Brand Development Framework pomysły biznesowe mają zyskiwać precyzyjną strategię, spójną tożsamość wizualną i unikalną historię.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu