SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Kornacki reklamuje swój standard OC i AC w Avivie (wideo)

Dziennikarz motoryzacyjny TVN Turbo Adam Kornacki został ambasadorem nowej oferty ubezpieczenia OC i AC w Avivie - Standard Kornackiego. Za przygotowanie i realizację kampanii reklamowej odpowiadają firmy Gong, Papaya Films, ZenithOptimedia Group i Edelman Polska.

Adam Kornacki w reklamie AvivyAdam Kornacki w reklamie Avivy

Promowana w kampanii oferta Standard Kornackiego obejmuje ubezpieczenie OC z takimi dodatkowymi usługami jak bezpłatny dzień korzystania z toru w szkole bezpiecznej jazdy, darmowe assistance na Europę (bez Rosji) oraz bezpośredni kontakt z odpowiednim likwidatorem przy zgłaszaniu szkód. Z kolei pakiet OC i AC zapewnia szeroki zakres assistance, m.in. pomoc w razie awarii nawet pod domem, nocleg dla pasażerów, możliwość kontynuacji podróży z kierowcą zastępczym, dostarczenie części do warsztatu czy odbiór pojazdu po naprawie.

Ambasadorem reklamowym oferty jest Adam Kornacki, dziennikarz motoryzacyjny związany przede wszystkim z TVN Turbo. - To znakomity ekspert, który stworzył z nami nowy standard polis dla kierowców. Zaprosiliśmy go do współpracy, bo jest znany z dociekliwości i wysokich wymagań, dlatego jest idealną osobą do naszej kampanii - tłumaczy Andrzej Mytych, kierujący w Grupie Aviva działem komunikacji i zarządzania marką.

Akcja reklamowa od 2 marca jest prowadzona w internecie (spoty wideo, aktywności w serwisach społecznościowych) oraz poprzez działania public relations, a w drugiej połowie marca obejmie także radio (największe stacje ogólnopolskie).

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Aviva wspólnie z agencją reklamową Gong. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, za zakup czasu reklamowego w radiu odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za wsparcie działań public relations - agencja Edelman Polska.

Dołącz do dyskusji: Adam Kornacki reklamuje swój standard OC i AC w Avivie (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dr.Radio
Pierwszy skojarzenie ... czy to na pewno aby jest etyczne ...
odpowiedź
User
Strumień
Nie mam nic przeciwko, ale... W dawnych czasach dziennikarz, który wystąpił w reklamie żegnał się z marszu z pracą w mediach, bo tracił wiarygodność. To oczywiście standard na Zachodzie, w Polsce różnie to bywało. Dzisiaj dziennikarze występują w reklamach, a ich pracodawcy mają generalnie w dupie ich wiarygodność. .Dzisiaj prezes firmy cieszy się, że jego dziennikarz bierze hajs za udział w reklamie, bo to oznacza, że on sam swojej gwieździe podwyżki dawać nie będzie musiał. Takie obecnie mamy standardy. Standardy Kornackiego.
odpowiedź
User
A tam
Nieprawda, wlasnie na zachodzie standardem jest, ze dziennikarz coraz cześciej występuje w reklamie, nawet często w kontrakcie jest zawarty procent prowizji od reklamodawcy
odpowiedź