Netflix z PR managerem w Polsce. Wcześniej pracował w Google

Adam Malczak, przez ostatnie osiem lat związany z polskim biurem koncernu Google, został PR managerem Netfliksa na Europę Środkowo-Wschodnią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej do zespołu PR dołączyła Agnieszka Jarecka.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Netflix z PR managerem w Polsce. Wcześniej pracował w Google
Adam Malczak

- W nowej roli Adam będzie odpowiadał za kampanie dotyczące naszych tytułów i marki - mówi Wirtualnemedia.pl Ilona Lartigue, senior PR director Netfliksa na Europę Środkowo-Wschodnią.

Adam Malczak z polskim biurem Google był związany od połowy 2015 roku. Zaczynał od stażu, potem objął funkcję analityka ds. polityki publicznej i relacji z władzami w Europie Środkowej i Wschodniej.

Adam Malczak zarządzał komunikacją korporacyjną Google

W połowie 2017 roku został senior associate ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, a jesienią 2018 roku objął stanowisko menedżerskie w tym obszarze. Zarządzał komunikacją korporacyjną Google w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii oraz zajmował się jej koordynacją z działaniami w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-netflix-cenahbo-max-player-disney-amazon-prime-video-canal-online-polsat-box-go-cda-premium-viaplay-tvp-vod-apple-tv-filmbox-liczba-abonamentow-jak-zrezygnowac,7169692643616897a ##

- W związku z kolejnymi inwestycjami w regionie rośnie także nasz zespół PR do którego w ciągu ostatnich miesięcy dołączyła
 jeszcze jedna osoba na stanowisku specjalisty ds. PR - mówi Ilona Lartigue.

Agnieszka Jarecka przeszła do Netfliksa z Flywheel

To Agnieszka Jarecka, która wcześniej przez pięć lat związana z agencją Flywheel, gdzie była specjalistką ds. PR, a potem PR managerem. Poprzednio pracowała w Viacomie (obecnie Paramount Global).

Regionalne biuro platformy Netflix działa w Warszawie od września ub.r.

Pracujący w nim zespół odpowiada za działalność serwisu w 28 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Od końca 2021 r. działa też zarejestrowana w Polsce spółka Netflix Services Poland.

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netflixa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Prawie połowa wzrostu liczby subskrybentów Netflixa przypadła na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Platforma na koniec roku miała tam 76,73 mln klientów, o 3,2 mln więcej niż kwartał wcześniej.

Przychody Netflixa w minionym kwartale sięgnęły 7,85 mld dolarów, co wobec 7,71 mld dolarów rok wcześniej oznacza wzrost o 1,9 proc Natomiast zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu