SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netflix z PR managerem w Polsce. Wcześniej pracował w Google

Adam Malczak, przez ostatnie osiem lat związany z polskim biurem koncernu Google, został PR managerem Netfliksa na Europę Środkowo-Wschodnią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej do zespołu PR dołączyła Agnieszka Jarecka.

Adam MalczakAdam Malczak

- W nowej roli Adam będzie odpowiadał za kampanie dotyczące naszych tytułów i marki - mówi Wirtualnemedia.pl Ilona Lartigue, senior PR director Netfliksa na Europę Środkowo-Wschodnią.

Adam Malczak z polskim biurem Google był związany od połowy 2015 roku. Zaczynał od stażu, potem objął funkcję analityka ds. polityki publicznej i relacji z władzami w Europie Środkowej i Wschodniej.

Adam Malczak zarządzał komunikacją korporacyjną Google

W połowie 2017 roku został senior associate ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, a jesienią 2018 roku objął stanowisko menedżerskie w tym obszarze. Zarządzał komunikacją korporacyjną Google w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii oraz zajmował się jej koordynacją z działaniami w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

- W związku z kolejnymi inwestycjami w regionie rośnie także nasz zespół PR do którego w ciągu ostatnich miesięcy dołączyła
 jeszcze jedna osoba na stanowisku specjalisty ds. PR - mówi Ilona Lartigue.

Agnieszka Jarecka przeszła do Netfliksa z Flywheel

To Agnieszka Jarecka, która wcześniej przez pięć lat związana z agencją Flywheel, gdzie była specjalistką ds. PR, a potem PR managerem. Poprzednio pracowała w Viacomie (obecnie Paramount Global).

Regionalne biuro platformy Netflix działa w Warszawie od września ub.r. Pracujący w nim zespół odpowiada za działalność serwisu w 28 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Od końca 2021 r. działa też zarejestrowana w Polsce spółka Netflix Services Poland.

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netflixa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Prawie połowa wzrostu liczby subskrybentów Netflixa przypadła na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Platforma na koniec roku miała tam 76,73 mln klientów, o 3,2 mln więcej niż kwartał wcześniej.

Przychody Netflixa w minionym kwartale sięgnęły 7,85 mld dolarów, co wobec 7,71 mld dolarów rok wcześniej oznacza wzrost o 1,9 proc Natomiast zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów.

Dołącz do dyskusji: Netflix z PR managerem w Polsce. Wcześniej pracował w Google

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fakap
Tylko z Lidla nikogo nie bierzcie jak kiedyś do Discovery xD ze pożywki do tv pffff
odpowiedź
User
Kobolt
Fajne te transfery i ogłoszenia byly na stronie. Przejrzyste jak łza. W Polsce to zawsze kolega koledze nic otwarcie.
odpowiedź
User
Gość
To były doradca Bartłomieja Sienkiewicza, ówczesnego szefa MSW, a obecnie posła Platformy Obywatelskiej
odpowiedź