SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Małysz i Rafał Marton reklamują Red Bull Mobile Collect (wideo)

Adam Małysz i jego pilot w rajdach samochodowych Rafał Marton w nowej kampanii promują Red Bull Mobile Collect - program lojalnościowy wprowadzony wspólnie przez Red Bull Polska, Red Bull Mobile i Play.

Article

W spocie, który od kilku dni emitowany jest w wybranych stacjach telewizyjnych, Adam Małysz na trasie rajdowej tłumaczy Rafałowi Martonowi, że tak dużo rozmawia przez telefon, ponieważ teraz w sieci Red Bull Mobile za jedną puszkę Red Bulla można rozmawiać cały dzień za darmo.

Reklama wspiera program lojalnościowy Red Bull Mobile Collect wprowadzony jesienią ub.r. W ramach tej inicjatywy użytkownik zbiera energię (w zależności od liczby kupionych opakowań Red Bulla), którą może wymieniać na różnorodne korzyści m.in. bilety wstępów na wydarzenia Red Bulla, przejazd jako drugi kierowca z Adamem Małyszem czy przelot samolotem Red Bull Air Race.

Głównym ambasadorem kampanii jest Adam Małysz, ale cały projekt jest wspierany również przez grono innych zawodników sponsorowanych przez Red Bulla. Od kilku miesięcy akcja obejmuje działania field marketingowe, aktywności w serwisach społecznościowych i VoD oraz w kinach w całym kraju. Teraz objęła również telewizję.

Przedstawiciele Red Bulla nie ujawnili nazwy agencji reklamowej i domu mediowego, które odpowiadają za przygotowanie i realizację akcji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Adam Małysz i Rafał Marton reklamują Red Bull Mobile Collect (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PZA
A mnie dziwi dlaczego do tej pory nie wprowadzili wariantów smakowych Red Bulla (Red Edition - żurawina, Blue Edition - porzeczka, Silver Edition - limonką) W pozostałych krajach UE są od dawna, tylko w Polsce jest taka dziura. Jak widać w Polsce przeciwników klasycznego smaku Energy Drinka woli prezentować konkurencji że aż miło.
odpowiedź