Adam Rudzki i Jarek Maciejek w zespole kreacji Artegence

Do działu kreatywnego agencji Artegence dołączyli Adam Rudzki jako creative i Jarek Maciejek jako copywriter. Jako team kreatywny odpowiadają za pracę dla kluczowych klientów agencji oraz projekty new business.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Adam Rudzki poprzednio związany był z agencją Cravtt, gdzie na analogicznym stanowisku odpowiadał za stworzenie i rozwój działu kreatywnego. Rudzki przez ostatnie osiem lat pracował w działach kreacji Ogilvy&Mather, BBDO Warszawa, Grey Warszawa i Lemon Sky. Był współautorem platformy kreatywnej Żywiec „Chce się Ż”, czy koncepcję „Dziki Sad” z portfolio Grupy Żywiec.

Jarek Maciejek związany jest z branżą reklamową od 2 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku junior creative i digital creative także w Cravtt oraz w agencjach Twin i Digital Collective. Pracował m.in. dla takich marek, jak: T-Mobile, Rainbow, Królewskie, Wola Park, Blue Media, MyWay by Rainbow oraz Business Link Poland. Jest absolwentem dziennikarstwa na UW oraz zarządzania na SGGW.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style