SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Sierociński w zespole kreacji Feeders

Adam Sierociński dołączył do agencji reklamowej Feeders na stanowisko deputy creative director.

Adam SierocińskiAdam Sierociński

Adam Sierociński będzie kierował wraz Bodo Kaniewskim (head of arts) działem kreacji, a do jego obowiązków będzie należał dalszy rozwój oferty kreatywnej Feeders.

- Szukaliśmy na to stanowisko osoby, która łączy w sobie wysoki poziom kreatywności, ale też potrzebę efektywności tego, co tworzy - komentuje Kuba Sagan, creative director & co-founder Feeders. - Tworząc rzeczy w duchu “Scroll-stopping advertising” chcemy, by nasze kreacje zatrzymując uwagę konsumenta, pozytywnie wpływały na wizerunek marki, ale też sprzedaż danego produktu - dodaje Kuba Sagan.

Adam Sierociński przez ostatnie 10 lat pracował w reklamie, dla wielu marek: mBanku, Żubra (“Żubr ratuje zagrożone gatunki), Mazdy, czy Danone (Mały Głód). Tworzył kampanie Fundacji Rak’n’Roll ("Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów", "Buty Kaeresy").

Doświadczenie zawodowe zdobywał w Deloitte Digital, VMLY&R Poland, Grey Group Poland, Saatchi&Saatchi.

Dołącz do dyskusji: Adam Sierociński w zespole kreacji Feeders

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
designer
Gratulacje i powodzenia!
odpowiedź
User
Mateusz Książek
No to będzie głośno w Feedersach.
odpowiedź
User
vml, havas, saatchi, grey & others
5-8 miesięcy, max 10
odpowiedź