Adam Woronowicz i Marek Raczkowski w kampanii pożyczki w ING (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca pożyczkę gotówkową oferowaną przez ING Bank Śląski. Akcję, opartą na reklamach z Adamem Woronowiczem i rysunkami Marka Raczkowskiego, przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania pożyczki gotówkowej w ING Banku Śląskim podkreśla jej przewagi nad tradycyjną pożyczką od rodziny czy znajomych. - Przy pożyczaniu od bliskich osób zdarza się, że oprócz spłaty zobowiązania trzeba tłumaczyć się, na co chcemy wydać pieniądze i odwdzięczyć się za pożyczkę. Ten dług wdzięczności nie ma wymiaru finansowego i może się nie skończyć. Dlatego lepszym rozwiązaniem jest pożyczka z banku - opisuje Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej ING.

W kampanii prezentowany jest dostępny od 12 sierpnia „Pakiet 5000”, obejmuje pożyczkę o wartości 5 tys. zł ze spłatą rozłożoną do 84 miesięcy, średnim oprocentowaniem wynoszącym 12,69 proc. oraz bez prowizję za udzielenie i ubezpieczenia przez pierwszy rok spłaty. Oferta jest skierowana do klientów, którym dochody wystarczają na zaspokojenie bieżących potrzeb, ale nie pozwalają na większe wydatki, np. remont, zakup mebli lub sprzętu.

W reklamach telewizyjnych występuje znany aktor Adam Woronowicz. To kolejny aktor promujący ING. W poprzednich spotach banku, rozgrywających się w WiFi Expressie i reklamujących konto z dostępem przez internet, wystąpili Jacek Braciak (obejrzyj tą reklamę) i Beata Tyszkiewicz (zobacz to), a w czasie Euro 2012 - piosenkarka Edyta Górniak (obejrzyj to).

Z kolei reklamy POS zostały przygotowane w oparciu o satyryczne rysunki Marka Raczkowskiego.

Akcja jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i niszowe), radiu (największe rozgłośnie), internecie (główne portale) oraz oddziały ING Banku Śląskiego (wyklejki, POS-y i materiały multimedialne). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western. ING nie informuje, jak długo potrwa akcja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana