SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ADFORM FLOW SUMMIT 2021

Zapraszamy na bezpłatną konferencję Adform Flow Summit 2021 w formule online, która będzie mówiła o kierunku rozwoju rynku Programmatic w Polsce. Najnowsze trendy, inspirujące prelekcje oraz dyskusja panelowa dotycząca aktualnych trendów: identity, transparentności, cross-media w reklamie internetowej. 2 ścieżki tematyczne: biznesowa oraz techniczna. Łącznie 13 prelekcji.

Article

Adform od 7 lat porusza wraz z ekspertami najważniejsze tematy związane z rozwojem rynku Programmatic w Polsce w corocznej konferencji Adform Flow Summit.

Adform jest jedyną globalną, niezależną i w pełni zintegrowaną platformą reklamową zbudowaną pod nowoczesny marketing. Unikalna technologia korporacyjna – Adform FLOW – posiada najwyższej jakości UX oraz pozwalającą na skalowanie modułową otwartą architekturę do płynnego zarządzania całym cyklem kampanii cyfrowej. Zapewnia ponadto zwiększoną kontrolę i przejrzystość cyfrowych działań, utrzymując prawo klienta do całkowitej własności danych z kampanii.

Konferencja Adform Flow Summit kierowana jest do agencji, domów mediowych, marketerów oraz wydawców. Adform gwarantuje profesjonalną realizację konferencji za pośrednictwem platformy Meeting15, przyjazny interfejs, możliwość zadawanie pytań, interakcję i networking z uczestnikami konferencji.

Keynote Speech inaugurujący Adform Flow Summit wygłosi Jochen Schlosser, CTO Adform.
Ponadto wiedzą podzielą się czołowi polscy specjaliści z wiodących spółek rynku reklamy.
Marcin Olszewski, Head of Advertising Excellence, Allegro.pl opowie w jakiej formie można wykorzystać dane Allegro w działaniach marketingowych linkujących poza domenę Allegro.

Olgierd Cygan, Managing Partner, Welcome Digital udowodni, że kreatywność wpływa na skuteczność! Opowie o kreacjach, które budzą zainteresowanie i skłaniają konsumentów do działania. Pokaże przykłady zawansowanych realizacji, które wykorzystywały potencjał platformy Adform.

Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group o wykorzystaniu potencjału grafów w kampaniach. Wszystko w kontekście braku 3rd party cookie, ale także budowania segmentów wykorzystujących informację omnichannel.

Dr Maciej Kawecki, prorektor WSB w Warszawie i prezes Instytutu Lema, również zajmie się danymi i algorytmami, które determinują niemal każdy obszar relacji z klientem. Udowodni jak władza algorytmów determinuje niemal co 10 minutę naszego dnia oraz politykę na świecie.

W panelu dyskusyjnym „Identity, transparentność, Cross-Media w reklamie internetowej”, również został zapewniony udział znakomitych fachowców: oprócz wymienionego już wcześniej w roli prelegenta Marcina Olszewskiego z Allegro.pl, wystąpi Piotr Piętka, CEO Poland, Ukraine, Batics w Publicis Groupe, Monika Bronowska, CEO agencji mediowej Mediabrands w regionie CEE, Jacek Dzięcielak, CEO Double Check, oraz Adam Dyba, Digital Markting Strategy Director 4 Finance. Dyskusja w takim gronie z pewnością będzie nie tylko interesująca, ale również inspirująca.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Zachęcamy to udziału.                                                                                                        
                                                                                                                           
Zarejestruj się na Adform Flow Summit 2021

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej