Adrian Meronk współpracuje z marką Loriini

Golfista Adrian Meronk rozpoczyna współpracę z marką Loriini, producentem luksusowych mebli dla ogrodu i domu. Będzie promować markę w mediach społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Adrian Meronk współpracuje z marką Loriini

W ramach współpracy Adrian Meronk weźmie udział w kampanii reklamowej w Polsce, a także Hiszpanii, gdzie polska firma dynamicznie się rozwija. Golfista będzie reklamował producenta w mediach społecznościowych.

Loriini to hiszpańska marka meblowa, z produkcją w Polsce – stąd właśnie pomysł współpracy z jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców.

– Golf świetnie widzi się z dobrym designem i jakościowym stylem życia. To szybko rosnąca dyscyplina, która kojarzy się z jakością, gustem, luksusem. Adrian, jego klasa i postawa sportowa, jest ucieleśnieniem naszych międzynarodowych ambicji. Wierzymy w długotrwałe relacje i w to, że razem możemy sobie pomóc w globalnym rozwoju – mówi Łukasz Tobys, prezes zarządu Loriini Furniture SL.

Adrian Meronk to najlepszy polski golfista i jeden z najpopularniejszych sportowców w kraju. Polak ma na koncie cztery zwycięstwa w DP World Tour, jednej z najbardziej prestiżowych serii na świecie. Zajmuje obecnie 54. miejsce w światowym rankingu. 

Meronk wcześniej był ambasadorem m.in. Land Rovera.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu