Marek Myślicki odchodzi z GetHero

Po dwóch latach z agencją influencer marketingu żegna się Marek Myślicki, PR & strategic partnerships director. Jego obowiązki przejmuje Adrian Pokrywka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marek Myślicki odchodzi z GetHero
Marek Myślicki

- Decyzja nie była łatwa dla żadnej ze stron, ale nie wyobrażam sobie żeby tak poważne zmiany odbywały się bez dłuższych rozmów i pozostawienia po sobie odpowiedniego porządku w działaniu organizacji. Wspólnie uznaliśmy też, że cele które zostały przede mną postawione zostały zrealizowane, a sama organizacja GetHero jest na tak wysokim poziomie rozwoju, że naturalnym będzie wykorzystanie moich umiejętności oraz wiedzy, do budowania czegoś nowego i dania mi możliwości dalszego rozwoju i realizacji planów. Ze strony organizacji większość obszarów którymi się do tej pory zajmowałem znajdą swoich opiekunów wśród nowych członków zespołu, bądź osób dla których będzie to naturalny krok rozwoju w ramach GetHero - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Myślicki.

Marek Myślicki zostaje w branży influencer marketingu. Dalej kieruje grupą roboczą w IAB Polska, z ramienia której odpowiada m.in. za dialog branży twórców internetowych z UOKiK-iem w zakresie oznaczania treści reklamowych w social mediach.

Przed przejściem do GetHero, Marek Myślicki pracował jako branded content & sales director w Abstra (dziś Studi), gdzie był odpowiedzialny za aspekty handlowe i integrację klienta w ramach istniejącego portfolio firmy na wszystkich platformach oraz za dostarczanie kompletnych rozwiązań komunikacyjnych w środowisku YouTube i podcastów. Wiele lat pracował w Viacom (obecnie ViacomCBS) oraz Discovery Networks International.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały