Adrian Zawadzki dyrektorem marketingu i PR w Metro Properties w Polsce

Adrian Zawadzki objął stanowisko dyrektora marketingu i PR Metro Properties w Polsce. Zastąpił Dominika Piwka, który odszedł z firmy.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Adrian Zawadzki dyrektorem marketingu i PR w Metro Properties w Polsce
Adrian Zawadzki

Zawadzki odpowiada za strategię, komunikację marketingową i PR siedemnastu centrów handlowych zarządzanych przez firmę, jak i samego Metro Properties w Polsce.

Z firmą związany jest od ośmiu lat. Zarządzał trzema centrami handlowymi, w tym galerią Magnolia Park we Wrocławiu. Pełnił również funkcję doradcy ds. PR, rzecznika prasowego oraz kierownika ds. komunikacji.

Do 2006 roku pracował w dziale marketingu Ernst &Young, a wcześniej w dziale komunikacji korporacyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz przez ponad pięć lat w agencjach PR i event marketingu jako freelancer.

Z wykształcenia jest psychologiem, kulturoznawcą oraz licencjonowanym zarządcą nieruchomości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]