SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adrian Zawadzki dyrektorem marketingu i PR w Metro Properties w Polsce

Adrian Zawadzki objął stanowisko dyrektora marketingu i PR Metro Properties w Polsce. Zastąpił Dominika Piwka, który odszedł z firmy.

Adrian ZawadzkiAdrian Zawadzki

Zawadzki odpowiada za strategię, komunikację marketingową i PR siedemnastu centrów handlowych zarządzanych przez firmę, jak i samego Metro Properties w Polsce.

Z firmą związany jest od ośmiu lat. Zarządzał trzema centrami handlowymi, w tym galerią Magnolia Park we Wrocławiu. Pełnił również funkcję doradcy ds. PR, rzecznika prasowego oraz kierownika ds. komunikacji.

Do 2006 roku pracował w dziale marketingu Ernst &Young, a wcześniej w dziale komunikacji korporacyjnej Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz przez ponad pięć lat w agencjach PR i event marketingu jako freelancer.

Z wykształcenia jest psychologiem, kulturoznawcą oraz licencjonowanym zarządcą nieruchomości.

Dołącz do dyskusji: Adrian Zawadzki dyrektorem marketingu i PR w Metro Properties w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
antyubek
masakra....
odpowiedź