Aflofarm wydaje na reklamy w radiu tyle, co czterech kolejnych marketerów razem (TOP 5)

Aflofarm Farmacja Polska wydaje na reklamę w radiu tyle, co czterech kolejnych największych radiowych reklamodawców łącznie. W czołówce znajdują się sieci handlowe i firmy farmaceutyczne.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Stacje radiowe przez siedem pierwszych miesięcy br. zarobiły na emisji reklam ponad 3,43 mld zł. Było to 16,3 proc. więcej niż w tym samym okresie 2015 roku - wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl (na podstawie danych cennikowych netto, bez rabatów).

Niezmiennie największym reklamodawcą w radiu pozostaje firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska. Ta spółka zainwestowała w rozgłośniach 554,1 mln zł zwiększając wydatki w skali roku o 61,3 proc. Jej wydatki stanowiły 16 proc. wszystkich, jakie zostały przeznaczone w omawianym okresie na reklamę radiową. Aflofarm wydał też więcej niż czterech kolejnych największych radiowych reklamodawców łącznie.

Druga na liście czołowych marketerów w radiu jest spółka Terg, do której należy m.in. Media Expert. Jej wydatki w skali roku wzrosły o 72,3 proc. - z 87,8 do 151,3 mln zł. Trzecie należy do sieci sklepów Lidl Polska. Ten marketer wydał w omawianym okresie 141,9 mln zł, czyli 17,4 proc. więcej niż przed rokiem.

W gronie największych reklamodawców znalazły się też Metro Group z wydatkami w wysokości 130,6 mln zł (wzrost o 9 proc.) i Olimp Laboratories z wydatkami w kwocie 126,6 mln zł (2,2 proc. mniej w skali roku).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-z-dwa-razy-wiekszym-budzetem-reklamowym-od-biedronki-najbardziej-w-gore-media-expert ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?