SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agata Buzek i Jacek Braciak w kampanii Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków

Wystartowała kampania społeczna Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków, propagująca badania profilaktyczne pod kątem zachorowalności na cukrzycę. Główne role w spocie zagrali Agata Buzek i Jacek Braciak.

Article

Spot "Niebezpieczny związek" w metaforyczny sposób prezentuje, jak wygląda codzienność niezdiagnozowanego diabetyka. Szacunki Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków pokazują, że w Polsce żyje od pół do nawet miliona osób nieświadomie żyjących z cukrzycą.

W główne role wcielają się w spocie Jacek Braciak (Diabetyk) oraz Agata Buzek (Cukrzyca). W tle kolejnych scen słychać słowa z biblijnego "Hymnu o miłości" o potędze uczucia, które w tym przypadku staje się dla człowieka przekleństwem.

Za scenariusz i pomysł kampanii odpowiadają Konrad Mikołajczyk i Antoni Ferency. Przy tworzeniu scenariusza pomagał Maciej „Kiko” Sobieraj.

Za produkcję odpowiadają Film Produkcja oraz Konrad Mikołajczyk, za postprodukcję - Film Garden.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agata Buzek i Jacek Braciak w kampanii Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl