Agata Kulesza, Margaret, Katarzyna Grochola, „Artyści”, Małgorzata Kożuchowska i Magda Gessler z nominacjami do „Róż Gali”

17 października br. ukaże się nowy numer dwutygodnika „Gala” (Grupa Burda), w którym zaprezentowane zostaną nominacje do 14. edycji plebiscytu „Róże Gali”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Agata Kulesza, Margaret, Katarzyna Grochola, „Artyści”, Małgorzata Kożuchowska i Magda Gessler z nominacjami do „Róż Gali”

W tym roku nagrody przyznawane są w sześciu kategoriach: film, muzyka, książki, media, teatr oraz online:

- film: Agata Kulesza, Andrzej Seweryn, Maja Ostaszewska, Łukasz Simlat oraz Wojciech Smarzowski;- muzyka: Taco Hemigway, Dawid Podsiadło, Monika Brodka, Margaret i Matt Dusk oraz Anna Dąbrowska;- książki: Anna Fryczkowska, Katarzyna Grochola, Anna Dziewit-Meller, Filip Springer oraz Grażyna Plebanek;- media: Marcin Gortat, Kora Jackowska, program „Nasz nowy dom”, Piotr Kraśko oraz serial „Artyści”;- teatr: Małgorzata Kożuchowska, Mariusz Treliński, Agata Buzek, Ewa Kasprzyk i Wojciech Zieliński;- online: Magda Gessler, Maciej Stuhr, Małgorzata Rozenek-Majdan, Michał Szpak oraz Krystyna Janda.

Zwycięzców 14. edycji „Róż Gali” wybiorą: kapituła (czyli Anna Zejdler-Ibisz - redaktor naczelna „Gali”, Zbigniew Wodecki, Alicja Resich-Modlińska, Marcin Prokop i Katarzyna Bonda), czytelnicy poprzez SMSy oraz użytkownicy serwisu Gala.pl. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 21 listopada br.

grafika
grafika

Wydanie „Gali” z nominacjami do „Róż Gali” dostępne jest w sprzedaży od 17 października br. w promocyjnej cenie 0,99 zł lub z dodatkami: w cenie 29,99 zł w wersji z filmem „Nienasyceni” i w cenie 6,99 zł z broszurką kulinarną.

Numer promowany jest w punktach sprzedaży prasy, na ekranach na dworcach Platform Channel oraz w kanałach social media wydawnictwa. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Prezes Burda Media Polska w wywiadzie dla prestiżowego "The Drum". Co powiedział o mediach?

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują

Hollywood przeciw fuzji Netfliksa z Warner Bros.? Właściciele kin i reżyserzy alarmują