SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Młynarska ambasadorką Cacofonia Milano

Agata Młynarska, dziennikarka i dyrektorka ds. rozwoju stacji TLC, została twarzą nowej polskiej marki odzieżowej Cacofonia Milano.

fot. Julia Kaczorowskafot. Julia Kaczorowska

W ramach współpracy, Agata Młynarska wzięła udział w sesji zdjęciowej promującej markę. Autorką zdjęć jest Julia Kaczorowska, współwłaścicielka marki.

- Wybrałam Cacofonia Milano, ponieważ wspieram młode, kreatywne kobiety - jak te, które stworzyły te markę odzieżową. Jednocześnie, oddaje hołd sztuce, która dzięki ich ubraniom może zaistnieć na ulicach – komentuje współpracę Agata Młynarska.

Cacofonia Milano to rodzinna marka, założona przez dwie siostry – Julię i Natalię Kaczorowskie. Skierowana jest do osób ceniących sztukę, które potrafią jednocześnie spojrzeć na nią z przymrużeniem oka. Marka wspiera młodych artystów, nawiązując z nimi współpracę. Ubrania Cacofonia Milano szyte są w Polsce z rodzimych tkanin. W asortymencie dostępne są m.in. bluzy i kurtki.

Dołącz do dyskusji: Agata Młynarska ambasadorką Cacofonia Milano

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agnieszka
Wow, nie spodziewałabym się, że takie kurtki będą pasować do kobiety w takim wieku. A jednak, wygląda niesamowicie, szczególnie fajnie popatrzeć na coś takiego jak mamy taką pogodę za oknem :(
odpowiedź
User
L Bonnet
Super bardzo mi się podobają. Uwielbiam sztukę i obrazy na ubraniach. druga taka marka to francuskie: Aventures de s toiles. Żałuję, ze nie ma jej w Polsce ale może młode projektantki zaczerpną wzory...:)
odpowiedź