SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Młynarska: Nowa oferta programowa TLC na początku 2017 r. Stawiamy na polskie produkcje

- Nowa oferta programowa przygotowana z moim udziałem zostanie przedstawiona na początku przyszłego roku - mówi Wirtualnemedia.pl Agata Młynarska, dyrektor rozwoju kanału TLC. Młynarska zaprzecza jednocześnie medialnym doniesieniom, jakoby w TLC miała poprowadzić przynajmniej dwa nowe programy.

Agata MłynarskaArticle

Agata Młynarska objęła funkcję dyrektora rozwoju na polskim rynku, należącego do Discovery Networks, kanału TLC z początkiem września br. W ramach swoich obowiązków odpowiada za zintegrowaną strategię stacji w Polsce i współpracuje z jej zespołem programowym i marketingowym.

Młynarska zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że jej głównym celem jest zwiększenie liczby polskich produkcji emitowanych na antenie TLC. - Chodzi o takie produkcje, w których polscy widzowie będą mogli przejrzeć się jak w lustrze - odnaleźć swoje sprawy i problemy, a także swoją rzeczywistość. Wiele formatów, które od dawna można oglądać na antenie TLC na pewno zapracowało na markę tego kanału, ale bez wątpienia nadszedł czas, aby obok sprawdzonych, docenianych przez widzów serii, wprowadzić nowe. Nad tym teraz pracujemy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agata Młynarska.

Pierwszą nowością, która pojawi się na antenie TLC jeszcze w październiku br., będzie polska wersja programu „Undressed - Randka w łóżku” (wyprodukowana przez ATM Grupa). - Z dużym zainteresowaniem śledzę prace nad tym projektem, który zaczęto produkować jeszcze zanim pojawiłam się w TLC. Format ten, z sukcesem wprowadzony w Wielkiej Brytanii, Włoszech i Holandii, okazał się być w Polsce bardzo ciekawym eksperymentem. Uczestnicy w bardzo pozytywny sposób zareagowali na odważną formułę programu, w której to w intymnej atmosferze, w zaciemnionym pomieszczeniu z wielkim ekranem w tle, spotyka się dwoje nieznajomych, poszukujących miłości. Przezwyciężając początkowy wstyd, starają się oni otworzyć na drugą osobę i podejmują decyzję odnośnie dalszych losów ich znajomości - opowiada Młynarska.

Zdaniem Młynarskiej, program „Undressed - Randka w łóżku” dowodzi, że TLC to kanał, który „wychodzi naprzeciw widzom, szukającym w telewizji czegoś zupełnie innego”. - Okazuje się, że polscy uczestnicy potrafią przełamać tabu, bardzo fajnie się zachować, akceptować swoją cielesność i bawić się konwencją. Ten program pokazuje, że telewizja stała się częścią naszego domu i jest jednym z narzędzi w poszukiwaniu nowej drogi własnego życia - mówi Młynarska.
Kiedy należy spodziewać się na antenie TLC nowości programowych przygotowanych już pod nadzorem samej Agaty Młynarskiej? - Rolę dyrektora rozwoju kanału TLC sprawuję od trzech tygodni. Przez ten krótki czas odbyłam wiele spotkań z producentami, którzy dzielą się swoimi pomysłami. Prowadzimy także rozmowy z kolegami i koleżankami z TLC z całego świata - szukamy w ten sposób projektów, które można by było zaadaptować w naszym kraju i skierować do produkcji na rodzimym rynku. Tak więc za wcześnie jest mówić o szczegółach - myślę, że konkretną ofertę będziemy mogli przedstawić na początku przyszłego roku - zapowiada Młynarska.

Agata Młynarska zaprzecza także medialnym doniesieniom, jakoby miała na antenie TLC poprowadzić dwa premierowe programy: wywiady z gwiazdami oraz show typu infotainment. - Przyznaję, że pracujemy nad programem, który chciałabym poprowadzić na antenie TLC. Nie mogę jednak na razie zdradzić szczegółów. Współpracę zaproponowałam jednemu z najlepszych producentów w Polsce i niebawem będziemy gotowi z pomysłem. Związałam się z Discovery przede wszystkim po to, aby pracować nad programmingiem kanału TLC, który jest częścią jednej z największych grup medialnych na świecie. Poprowadzenie własnego programu będzie wielką przyjemnością i wyzwaniem, ale nie tylko do takiej roli zostałam zaproszona do współpracy - stwierdza Młynarska.

Młynarska nie chce potwierdzić informacji o tym, że na antenie TLC być może pojawi się wkrótce ze swoim programem Grażyna Torbicka. - Każdy kanał potrzebuje gwiazd i osobowości telewizyjnych. I na pewno mamy to na uwadze. Ale w TLC działamy nieco inaczej. Najpierw szukamy projektów - takich, które są ciekawe i mają potencjał, a dopiero potem zastanawiamy się nad osobowościami i gwiazdami, które mogłyby zostać ich twarzą. Prowadzimy różne rozmowy, ale za wcześnie, by mówić o jakichkolwiek konkretach - odpowiada Agata Młynarska, dyrektor rozwoju na polskim rynku kanału TLC.

Przez ostatnie trzy lata Agata Młynarska była związana z Telewizją Polską, gdzie współtworzyła i prowadziła program infotainment „Świat się kręci”, emitowany od września 2013 roku do połowy czerwca br.

W latach 2006-2013 Młynarska pracowała w Telewizji Polsat, była tam szefową zespołu nowych projektów oraz prowadziła programy w Polsacie i Polsat Cafe, a także koncerty i imprezy plenerowe. Wcześniej przez kilkanaście lat była związana z Telewizją Polską. Od ponad trzech lat jest redaktor naczelną magazynu „Skarb” dystrybuowanego w sieci drogerii Rossmann.

W sierpni br. udział kanału TLC w rynku w grupie wszyscy 4+ wyniósł 0,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agata Młynarska: Nowa oferta programowa TLC na początku 2017 r. Stawiamy na polskie produkcje

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Powodzenia,babciu!
Programingiem musi zajmować się taki sam "znafca", jak grafik, specjalizujący się liftingu fotek "derekcji". A Dziedzicowej wystarczała siateczka na kamerze!
odpowiedź
User
al
Brawo Agata, czekamy!
odpowiedź
User
fds
co za kicz
odpowiedź