Agata Szymańska brand managerką trzech marek w Danone

Agata Szymańska awansowała na stanowisko brand managerki w firmie Danone Polska. Pracuje w niej blisko 6 lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agata Szymańska brand managerką trzech marek w Danone
fot. LinkedIn

Agata Szymańska jako brand managerka odpowiada za marketing marek Danio, Danonki i Gratka. W Danone Polska pracuje od początku 2018 roku. Najpierw, przez półtora roku była junior managerką.

W styczniu 2020 roku została junior brand managerką. Zajmowała się wówczas prowadzeniem projektów w ścisłej współpracy z działami R&D, finansów, trade marketingu, planowania i sprzedaży. Współpracowała z agencjami kreatywnymi, agencjami mediowymi, badawczymi, a także partnerami biznesowymi takimi jak Disney, Universal Sony -Pictures, Warner Bros.

Jest absolwentką m.in. Politechniki Warszawskiej i Uniwersytetu Warszawskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]