Agencja 180heartbeats + Jung v Matt autorem opakowań dla Nike

Towary zamówione przez internet w firmie Nike w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) będą dostarczane w opakowaniach zaprojektowanych przez polski oddział agencji 180heartbeats+ Jung v Matt.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt autorem opakowań dla Nike

Klienci otrzymują w nim każde zamówienie z nike.com oraz aplikacji SNKRS, składane w regionie EMEA. Zostało pomyślane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby.

Nowe ekologiczne pudełko dla Nike zaprojektował Bartłomiej Walczuk, creative director w 180heartbeats.

grafika

Jest to kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka sadzi drzewa, by zmniejszyć ślad ekologiczny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu