Agencja Formind z rządową kampanią promującą aktywne ojcostwo

Agencja reklamowa Formind wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i na jej zlecenie zajmie się kampanią pod hasłem „Tato Polski”. Pokonała w nim sześć innych agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg trwał od lutego br. Oferty w nim złożyły, oprócz Formind, agencje BringMore Advertising, ComPress, DSK, Tarraya, Media Group i konsorcjum złożone z firm Fabryka Komunikacji Społecznej, Codemedia i PrintFaktoria.

Wartość oferty złożonej przez Formind wynosi nieco ponad 418 tys. zł. Kampania ma zostać zrealizowana od 1 czerwca do końca sierpnia br. Obejmować będzie 480 nośników reklamy zewnętrznej na terenie 16 miast wojewódzkich.

Akcja ma zmienić postawy społeczne w zakresie stereotypów dotyczących opieki rodzicielskiej. Przede wszystkim będzie promować wśród społeczeństwa korzyści płynące z aktywnego ojcostwa, a także zachęcać mężczyzn do brania urlopów ojcowskich i rodzicielskich oraz aktywnego spędzania czasu z dziećmi i z rodziną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski