Agencja Grey Group zajmie się obsługą reklamową aplikacji Żappka

Agencja reklamowa Grey Group wygrała przetarg sieci sklepów Żabka Polska dotyczący przygotowania i realizacji działań reklamowych aplikacji Żappka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Grey Group zajmie się obsługą reklamową aplikacji Żappka

Żabka Polska wprowadziła aplikację mobilną dla swoich klientów w pierwszych miesiącach br. - od lutego była testowana, w oficjalnie zaczęła działać w maju.  Użytkownicy Żappki dzięki niej otrzymują m.in. spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty, które będzie można wymienić na atrakcyjne nagrody.

- Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty - zapowiadał w lutym br. Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansów i rozwoju w firmie Żabka. Aplikacja jest dostępna na systemy iOS i Android.

W połowie września br. detalista podał, że z aplikacji korzysta ok. 1,7 mln użytkowników.

Teraz Żabka Polska chce szerzej promować swoją aplikację. Przygotowaniem i realizacją zaplanowanych działań zajmie się wybrana w przetargu agencja Grey Group. Biuro prasowe firmy nie ujawnia informacji o pozostałych uczestnikach przetargu. Poinformowało Wirtualnemedia.pl jedynie, że współpraca z agencją ma charakter projektowy.

Obsługą reklamową Żabka Polska zajmuje się agencja PZL. Detalista jest w trakcie przetargu na długofalową, kompleksową obsługę strategiczno-reklamową. Jego szczegółów nie ujawnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"