Agencja iProspect wygrała przetarg Zalando

iProspect, agencja należąca do dentsu, została wybrana globalną agencją mediową platformy modowej Zalando.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja iProspect wygrała przetarg Zalando

Od stycznia iProspect odpowiada za planowanie i zakup wszystkich mediów tradycyjnych na 25 rynkach Zalando, w tym: w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwecji, Włoszech, Polsce i Hiszpanii. To rozszerzenie dotychczasowych kompetencji iProspect, dzięki któremu agencja będzie mogła ściśle współpracować z Zalando, aby pomóc w kształtowaniu przyszłości handlu detalicznego w regionie, jak i poza nim.

- Dla nas, nasi klienci są w centrum wszystkiego co robimy, chcemy być czymś więcej niż tylko platformą do kupowania najnowszych trendów modowych i lifestyle’owych. Zespół iProspect zrozumiał naszą ambicję bycia miejscem inspiracji i zaangażowania dla naszych odbiorców. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy nad tworzeniem głębszych więzi emocjonalnych między naszą marką a naszymi klientami - mówi Ralph Rijks, wiceprezes ds. marketingu regionalnego w Zalando.

iProspect będzie wyłącznym partnerem medialnym Zalando.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku