SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Just z 16,4 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku netto

Od stycznia ub.r. do kwietnia br. agencja reklamowa Just zanotowała 16,38 mln zł przychodów sprzedażowych i 2,06 mln zł zysku netto. Uzyskała 622,8 tys. częściowo bezzwrotnej pożyczki w ramach tarczy kredytowej.

Jacek Jurek, prezes agencji JustArticle

Na przychody agencji Just w minionym roku obrotowym złożyło się przede wszystkim 7,63 mln zł z realizacji spotów telewizyjnych, 4,05 mln zł z materiałów POS oraz 2,95 mln zł z kreacji i organizacji.

Firma w sprawozdaniu złożonym w KRS wyliczyła, że w tym okresie realizowała projekty m.in. dla banku Credit Agricole, Exide, Grupy Żywiec, Hafele, Ceramiki Tubądzin i Żabka Polska.

Wcześniej agencja Just raportowała dane finansowe z kolejnych lat kalendarzowych, dlatego jej wyniki z minionego roku obrotowego, liczącego 16 miesięcy, nie można porównywać do tych z 2019 roku.

23 etaty, 623 tys. zł z tarczy kredytowej

Wydatki operacyjne Just w zeszłym roku finansowym wyniosły 14,48 mln zł, z czego 10,24 mln zł to wartość sprzedanych towarów i materiałów.

1,91 mln zł poszło na wynagrodzenia, a 336,1 tys. zł na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze. Na koniec kwietnia br. stałe zatrudnienie w agencji wynosiło 22,89 etatów, wobec 23,3 na koniec 2019 roku.

Firma przeznaczyła też m.in. 1,71 mln zł na usługi obce, 78,4 tys. zł na amortyzację, 64,6 tys. zł na zużycie materiałów i energii, a 123,1 tys. zł wyniosły pozostałe koszty rodzajowe.

Po wybuchu epidemii agencja Just uzyskała 622,8 tys. częściowo bezzwrotnej pożyczki od Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach tarczy kredytowej, 114,9 tys. zł dotacji z budżetu powiatu poznańskiego oraz 16,1 tys. zł umorzonych składek pracowniczych do ZUS.

Cały zysk na dywidendę

Agencja w zeszłym roku obrotowym osiągnęła 1,89 mln zł zysku sprzedażowego oraz 2,06 mln zł zysku operacyjnego, brutto i netto.

61 proc. udziałów spółki ma jej prezes i dyrektor kreatywny Jacek Jurek. Pozostałymi wspólnikami są Maciej Korobacz (25 proc. udziałów), Dominik Pijański (13,9 proc.) i Marcin Gawęcki (0,2 proc.).

Pod koniec maja udziałowcy na walnym zgromadzeniu zdecydowali, że cały zeszłoroczny zysk agencji zostanie im wypłacony jako dywidenda.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Just z 16,4 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku netto

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
EM
Kultura ostracyzmu, ustawiczne patrzenie na ręce i liczenie spóźnień. Aż dziw bierze, że ta chora organizacja wciąż działa i ma klientów.
odpowiedź
User
Janek
I z naszych wspólnych pieniędzy ponad 600tysi?
Masakra, skandal
odpowiedź
User
Piotr
Wow! Brawo Jacek!
odpowiedź