Agencja McCann wprowadza perfumy mające wspierać kreatywność (wideo)

Agencja McCann Montevideo opracowała perfumy o nazwie „I CANN”. Według twórców składniki zapachowe perfum zostały skomponowane tak, by pobudzać umysł do kreatywnego myślenia i pomagać w osiągnięciu sukcesu.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Agencja McCann wprowadza perfumy mające wspierać kreatywność (wideo)

W komunikacie McCann Montevideo informuje, że stworzenie perfum „I CANN” jest związane z uczczeniem 70-lecia pojawienia się w Urugwaju firmy McCann.

„I CANN” jest rodzajem wody toaletowej przeznaczonej zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Agencja wyjaśnia, że perfumy utrzymane w cytrynowej tonacji zapachowej zostały tak skomponowane, by za pomocą zapachu pobudzać ludzki umysł do bardziej kreatywnej pracy.

- W trakcie naszych badań odkryliśmy, że ludzka kreatywność to proces polegający niemal wyłącznie na emocjach i wymykający się kanonom logiki – tłumaczy Leándro Gómez, CEO McCann Montevideo. - Ustaliliśmy także, że zapachy są potężnym medium przekazującym emocje i postanowiliśmy to wykorzystać.

grafika

W komunikacie twórcy perfum doradzają, by używać ich w określony sposób – gdy w głowie konkretnej osoby pojawi się jakaś oryginalna myśl, wówczas najlepiej zastosować wodę aby w znaczący sposób przyspieszyć rozwój konkretnej idei w najbardziej kreatywny sposób.

Wprowadzeniu perfum na rynek towarzyszy kampania złożona z promocyjnego spotu wideo oraz serii zdjęć, które będę publikowane w różnych kanałach, głównie zaś w internecie.

grafika
ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana