Agencja Monday strategicznym partnerem platformy Sharebee

Monday - agencja komunikacji ogłasza partnerstwo z platformą Sharebee, specjalizującą się w zarządzaniu programami employee advocacy i social selling (wykorzystanie mediów społecznościowych do wsparcia sprzedaży lub innych celów komunikacyjnych).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach podpisanej umowy, Sharebee będzie odpowiadać za dostarczenie know-how i technologii do automatyzacji programów social selling i employee advocacy. Monday natomiast jest odpowiedzialne za strategię komunikacji, przygotowanie, dystrybucję i promocję treści oraz koordynację programów Sharebee.  

Sharebee to polski startup, twórca polskiej platformy usprawniającej i automatyzującej część działań z zakresu social sellingu lub employee advocacy. Sharebee pozwala na zarządzanie i wykorzystywanie treści firmowych przez pracowników firmy na ich prywatnych profilach. Rozwiązanie oferuje dostęp do pełnej analityki efektywności działań w social media, możliwości gamifikacji zliczanych w czasie rzeczywistym wyników oraz kontroli realizacji założeń projektów.

Strategia komunikacji a social selling i employee advocacy

- Media społecznościowe odgrywają coraz większą rolę przy podejmowaniu decyzji zakupowych B2B. Z badań wynika, że ok. 54 proc. klientów korzysta z mediów społecznościowych do wyszukiwania dostawców i rozwiązań dla swoich firm. Uwzględnienie social sellingu i employee advocacy w strategii komunikacji to dziś konieczność. Niezależnie od tego, czy jej celem ma być sprzedaż, budowanie wizerunku czy rekrutacja. Wierzymy, że dzięki współpracy z Sharebee będziemy w stanie zaoferować naszym klientom jeszcze lepsze efekty, ugruntowane w analityce - mówi Adam Kozłowski, VP digital w Monday.

- Z punktu widzenia klienta, nasze obszary doskonale się uzupełniają. Monday generuje wysokiej jakości content, natomiast nasza platforma umożliwia szeroką dystrybucję tego contentu w mediach społecznościowych, oddając go w ręce pracowników firm, dokładając do tego grywalizację i analitykę - dodaje Marcin Sokołowski, CEO Sharebee.

Współpraca ma charakter długoterminowy. Partnerstwo nie wiąże się z kupnem akcji Sharebee przez Monday.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady