SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Monday zwiększyła wpływy i zysk, 450 tys. zł na dywidendę

Agencja komunikacji Monday w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 25,7 proc. do 17,81 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 1,35 do 1,73 mln zł.

Ewa Mittelstaedt, CEO Monday GroupEwa Mittelstaedt, CEO Monday Group

W ub.r. do klientów agencji Monday dołączyły m.in. Wolt Polska i Canal+ Polska. W 2019 roku agencja zaczęła pracować m.in. dla Ubisoftu, Quantic Dream, DHL Parcel, Compensy, MediaMarkt Polska i Elektronic Arts.

Koszty operacyjne Monday poszły w górę w ub.r. o 24,9 proc. do 15,99 mln zł. Wydatki na usługi obce zwiększyły się z 9,86 do 12,67 mln zł, na wynagrodzenia - z 1,96 do 2,16 mln zł, a na zużycie materiałów i energii - z 463,4 do 713,1 tys. zł.

Po wybuchu epidemii agencja oszczędziła 66,8 tys. zł dzięki umorzeniu składek pracowniczych na ZUS przez dwa miesiące.

450 tys. zł na dywidendę

Zysk sprzedażowy Monday zwiększył się z 1,36 do 1,82 mln zł, a zysk brutto i netto - z 1,35 do 1,73 mln zł.

To kolejny wzrostowy rok agencji. W 2019 roku jej  przychody sprzedażowe zwiększyły się o 31,2 proc. do 14,16 mln zł, a zysk netto z 764,5 tys. zł do 1,35 mln zł.

Z zeszłorocznego zysku netto firmy jej szefowa i większościowy udziałowiec Ewa Mittelstaedt otrzymała dywidendę w wysokości 405,7 tys. zł, a spółka Monday z o.o. - 45,1 tys. zł. Pozostałe 1,28 mln zł przekazano na kapitało zapasowy.

Dołącz do dyskusji: Agencja Monday zwiększyła wpływy i zysk, 450 tys. zł na dywidendę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl