SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja nieruchomości Metrohouse w kampanii zachęca: "Zleć to profesjonalistom"

Pod hasłem "Zleć to profesjonalistom" wystartowała kampania reklamowa sieciowej agencji nieruchomości Metrohouse. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają Incydent i Grandes Ideas.

Kampania „Zleć to profesjonalistom” skierowana jest do klientów, którzy zamierzają w najbliższym czasie wystawić na sprzedaż swoją nieruchomość.

Komiksowy spot reklamowy opowiada o perypetiach bohatera, który zmaga się z niełatwym procesem sprzedaży swojego mieszkania.


- Zależało nam na przekazaniu łatwej do zapamiętania historii, która w przystępny sposób ukazywałaby atuty współpracy z pośrednikiem i przyczyniała się do ocieplania wizerunku profesji agenta nieruchomości - mówi Marcin Jańczuk, dyrektor ds. marketingu i PR Metrohouse.

Emisję spotu telewizyjnego i billboardów sponsorskich zaplanowano do końca lutego br. Komunikację uzupełnia emisja spotów w internecie, m.in. w mediach społecznościowych oraz serwisach VOD, a także reklamy w lokalnych rozgłośniach radiowych i na bilboardach.

Za kreację i produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Incydent, natomiast za planowanie i zakup mediów Grandes Ideas.

Dołącz do dyskusji: Agencja nieruchomości Metrohouse w kampanii zachęca: "Zleć to profesjonalistom"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl