Grycan współpracuje z agencją Pomarańcza

Sieć lodziarnio-kawiarni Grycan nawiązała współpracę z poznańską agencją Pomarańcza.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grycan współpracuje z agencją Pomarańcza

Zespół agencji przygotował dla klienta koncept kreatywny karty menu i logotyp akcji promocyjnej „Kochamy Desery”.

Promocja obejmuje ofertę dwudziestu deserów oraz lodów. Kompozycja materiałów promocyjnych odwołuje się do wartości marki - zakorzenienia w historii i rzemieślnictwie, stosowania tradycyjnych receptur oraz dbałości o ręczne wykonywanie wszystkich produktów.

grafika

Strony nie podają szczegółów podpisanej umowy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta