SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Rynku Rolnego unieważnia przetarg na agencję PR, bo „zmieniła się koncepcja”

Agencja Rynku Rolnego przetarg dotyczący kontaktów z mediami i obsługi public relations unieważniła w dniu, w którym upływał termin składania ofert przez zainteresowane agencje. Prezes ARR w uzasadnieniu unieważnienia napisał, że zmianie uległa koncepcja prowadzenia usług public relations.

Article

Agencja Rynku Rolnego ogłosiła przetarg na świadczenie kontaktów z mediami i obsługę public relations 3 listopada Wybrana w nim firma miała, w okresie od chwili podpisania umowy do 16 grudnia 2017 roku zajmować się m.in. obsługą PR ARR, odpowiadać za kontakty z mediami oraz występować w imieniu prezesa Agencji Rynku Rolnego w mediach. Zainteresowane agencje mogły składać swoje oferty do 19 listopada do godz. 11.

Tymczasem kilka minut po godz. 11 na stronie ARR w sekcji przetargi zamieszczono zawiadomienie o unieważnieniu przetargu.

Prezes Agencji Radosław Szatkowski tak uzasadniał powody unieważnienia przetargu: „wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnieniem powyższego jest zmiana koncepcji prowadzenia usług public relations oraz kontaktów z mediami”.

W środę poprosiliśmy o szczegółowe wyjaśnienie powyższych stwierdzeń Iwonę Ciechan, p.o. rzecznika prasowego ARR, jednak nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Tymczasem dziennik „Fakt” napisał, że Iwona Ciechan, która do reprezentowania ARR została oddelegowana przez agencję Asysta Consulting (wybraną do obsługi PR w przetargu dwa lata temu; umowa wygasa 15 grudnia br.), zlecała prace dla ARR agencji Fischer&Zubek, z którą współpracuje jej syn Kamil. Agencja ta była m.in. autorem 30-sek. spotów promocyjnych Agencji Rynku Rolnego. Ponadto firma była wydawcą magazynu „Nowa Wieś Europejska”, w której ukazywały się materiały promocyjne ARR.

Do tych doniesień Iwona Ciechan również się nie ustosunkowała.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Agencja Rynku Rolnego unieważnia przetarg na agencję PR, bo „zmieniła się koncepcja”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
ciekawe
8 8
odpowiedź
User
Zdzisiek M.
A gdzie podział się obszerny mój komentarz o p. Iwonie C z ARR?
11 9
odpowiedź
User
Kunta
No i to są realne skutki wygranej PiS: na złodziejach czapka gore, dwa razy sie zastanowią, nim ukradną. Efekt Kamińskiego (Mariusza XD)
10 11
odpowiedź
User
Nick
Ten teks to bełkot
10 9
odpowiedź
User
Zwinna Borynna
Pełna zgoda z Kuntą... Na złodzieju czapka gore !!!!. śmieszne jest tylko uzasadnienie tej decyzji prezesa ARR o unieważnieniu przetargu... komiczne ! Gościu się totalnie skompromitował.
14 10
odpowiedź