Agencja Schulz dla Radia Kraków

Schulz rozpoczął kolejną kampanię billboardową dla Radia Kraków. Ponownie, na bazie strategii wyrażającej się w haśle: 'Radio prawdziwych ludzi'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Billboard przedstawia dwóch mężczyzn grających w szachy na bulwarach nad Wisłą.

Jeden z nich jest księdzem. Druga osoba to tajemniczy czarnoskóry mężczyzna. Możemy domniemywać, że drugi jest koszykarzem lub muzykiem. W każdym razie człowiekiem z innego świata.

Obydwoje spotykają się podczas gry , dokładnie tak jak różne kultury, różne punkty widzenia spotykają się w Radio Kraków. Temu spotkaniu towarzyszy zaskakujące hasło „ZbudĄ się mózgu”

„Tym razem pokusiliśmy się o dodanie elementu ‘ludzkiego’ do strategii kreatywnej, którą opracowaliśmy niedawno dla Radia Kraków: ‘nie-plastikowej’ stacji, która ‘budzi’  emocje i umysły prawdziwych ludzi, unikając anonimowych, mało oryginalnych treści” – mówi Giovanni Caporioni, dyrektor kreatywny Schulza. Radio Kraków jest tyglem kulturowym, miejscem poszanowania innego punktu widzenia i filozofii dialogu. Kraków zawsze był miejscem twórczym, w którym ścierały się różne poglądy. Nasz przekaz reklamowy tym razem jest otwarty i pozostawia odbiorcy pole do interpretacji. Jego zadaniem jest pobudzić, uruchomić Wyobraźnię. Radio publiczne takie jak Radio Kraków nie jest tylko medium społecznej komunikacji. Radio - to przecież  sztuka Wyobraźni.”

Kampania będzie realizowana w kwietniu i maju. Agencja Schulz jest również odpowiedzialna za zakup mediów.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu