Agencja Starship zajmie się programem muzycznym Jägermeister

Agencja Starship została wybrana przez CEDC International do obsługi marki Jägermeister. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiadać będzie za kompleksowe działania muzyczne - od strategii, przez kreację, po produkcję wydarzeń.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Agencja Starship zajmie się programem muzycznym Jägermeister
fot. mat. prasowy

Firma CEDC International, w portfolio której znajduje się marka Jägermeister, zdecydowała się rozpocząć współpracę z agencją Starship. Decyzja została podjęta po zakończeniu przetargu.

- Jägermeister to idealny klient dla naszej agencji - od lat świadomie i konsekwentnie opiera swoje działania marketingowe o świat muzyki. Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli wspierać markę w tym obszarze wykorzystując nasze kilkunastoletnie doświadczenie w branży - przekazał mediom Zbigniew Niedziałek, współwłaściciel Starship.

Współpraca z agencją Starship

W ramach współpracy Starship będzie odpowiadać za kompleksową obsługę programu muzycznego oraz strategię muzyczną marki, obejmującą relacje z teamem DJskim “Łowcy”, bieżące eventy, program muzyczny na festiwalach, działania w klubach muzycznych, strategie komunikacyjne, współpracę z działami eventów i social mediowym po stronie CEDC i Jägermeister.  Planowane są również niestandardowe projekty, takie jak dedykowane eventy i działania digitalowe, mające na celu dalsze wzmocnienie wizerunku marki.

- Współpraca z marką Jägermeister to dla nas ogromne wyróżnienie i jednocześnie inspirujące wyzwanie. Możliwość dalszego rozwijania programu muzycznego, który od 15 lat tworzy wyjątkową historię, traktujemy jako zaszczyt. Z entuzjazmem czekamy na pierwsze efekty naszych wspólnych działań w sezonie letnim, w tym mocne lineupy festiwalowe Strefy Jelenia - dodał Piotr Gąssowski ze Starship.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu