Agencja Warszawa po wygranym przetargu pracuje dla POT

Agencja Warszawa wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na opracowanie linii kreatywnej promującej turystykę miejską i kulinarną w Polsce. Pokonała w nim 13 konkurentów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja Warszawa po wygranym przetargu pracuje dla POT
Gdańsk, fot. Shutterstock.com

W trwającym od lipca przetargu wpłynęło 14 ofert. Złożyły je następujące firmy: R5 Films (z ceną 234,19 tys. zł), Aplan Media (255,84 tys. zł), Unsim Studio (184,5 tys. zł), Studio Filmowe M5 (244,5 tys. zł), Proxymedia (263,7 tys. zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (246 tys. zł), DSK (195,57 tys. zł), NuOrder (221,4 tys. zł), Radna (100 tys. zł), Directors Group (263,16 tys. zł), VCV Systems (195,57 tys. zł), Graffiti Films (258,3 tys. zł), Agencja Warszawa (258,3 tys. zł) oraz yGeneration z Pretty Video (244,77 tys. zł).

Oferta agencji Radna została odrzucona, bo - jak podaje POT - firma nie wyjaśniła rażąco niskiej ceny (100 tys. zł).

Film ma promować największe atrakcje turystyczne polskich miast oraz tzw. turystykę kulinarną. Pojawią się w nim Starówka i Motława w Gdańsku, Starówka i wątek Mikołaja Kopernika w Toruniu, poznański Ratusz i rynek, sukiennice w Krakowie, wrocławski rynek, lubelska Starówka, Manufaktura w Łodzi oraz nowoczesna Warszawa, stołeczny targ śniadaniowy, Hala Koszyki itp.

Kulinarne wątki, które mają przewijać się w filmie to np. produkty regionalne, takie jak oscypek, obwarzanek, cebularz oraz kultowe restauracje lub miejsca związane z kulturą kulinarną, street food.

Do zadań Agencji Warszawa należy opracowanie linii kreatywnej dla filmu promocyjnego, przygotowanie szczegółowego scenariusza i produkcja filmu w wersji polskiej i angielskiej oraz wykonanie zdjęć. Film w wersji podstawowej ma trwać 4 minuty, ale agencja będzie zobowiązana do przeformatowania go do wersji 60, 30 i 15-sek.Celem filmu będzie pokazanie Polski jako atrakcyjnego kierunku podróży, z bogatą kulturą, tradycją, a równocześnie jako kraju nowoczesnego, otwartego i posiadającego bogatą ofertę kulinarną. Będzie on promować aktualne produkty turystyczne Polski na rynkach zagranicznych. Filmy te będą używane przez POT do promocji kraju na targach turystycznych za granicą, konferencjach oraz innych wydarzeniach promocyjnych w kraju i za granicą, na stronie internetowej, na profilach social media, w kampaniach internetowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady