SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Agent - Gwiazdy” śledzi 1,9 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Nowy reality-show TVN „Agent - Gwiazdy” ogląda średnio 1,87 mln osób, o 90 tys. mniej niż miało nadawane rok temu w tym pasmie „Prawo Agaty”. TVN w czasie emisji formatu jest drugi w całym rynku i pierwszy w grupie 16-49.

fot. tvn Article

„Agent - Gwiazdy” na antenie TVN pokazywany jest we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 23 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 1,87 mln osób, co przełożyło się na 13,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 17,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,92 mln widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

23-02-2016

21:29:32

1 917 017

13,72%

01-03-2016

21:30:55

1 789 519

12,92%

08-03-2016

21:30:48

1 913 779

14,12%

Średnio:

1 874 948

13,59%

Nadawana rok temu w paśmie „Agenta”  siódma edycja serialu „Prawo Agaty” miała o 90 tys. widzów więcej  - jej pierwsze trzy odcinki oglądało średnio 1,96 mln osób, a ich udział w grupie 4+ wynosił odpowiednio 14,16 proc. Niższy niż w przypadku „Agenta” był udział serialu w 16-49, który wyniósł tylko 14,28 proc. (zobacz te dane).

TVN w paśmie nadawania reality-show „Agent - Gwiazdy” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2 z udziałem na poziomie 19,36 proc., nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Za TVN plasują się: Polsat (9 proc.; film fabularny i pierwsze dwa odcinki „Powiedz Tak!”) oraz TVP1 (3,59 proc.; też film fabularny, a także pierwsze dwa odcinki „Warto rozmawiać”).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się Dwójka, Polsat i Jedynka.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 670 769

19,36%

13,67%

TVN - Agent-Gwiazdy

1 874 948

13,59%

17,41%

Polsat

1 241 877

9,00%

11,54%

TVP1

495 626

3,59%

2,67%

„Agent - Gwiazdy” to reaktywowana wersja pierwszego reality-show w Polsce, który TVN nadawał w 2000 roku. W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki. Produkcja zrealizowana została w Republice Południowej Afryki przez firmę Jake Vision, a prowadzi ją Kinga Rusin.

W lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Agent - Gwiazdy” śledzi 1,9 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mówimy NIE celebrytom w Agencie
Polski widz - jak widać na załączonym obrazku - kupi wszystko. Każdy gniot. Jeżeli tak niedorobiony i zepsuty format (który sam w sobie jest świetny) cieszy się taką oglądalnością, to ja nie mam więcej pytań...
24 45
odpowiedź
User
eee
Da sie obejrzec, choc nie mam pojecia kim jest czesc "gwiazd"...
48 11
odpowiedź
User
pavv
Oglądalność jest mało ważna! Ważne są koszty ogólne całego show a te przewyższają Prawo Agaty. I tu będzie wtopa... już jest. Ponadto te miliony oglądalności należy podzielić na co najmniej 2.
15 27
odpowiedź
User
zibi
kim są te całe gwiazdy? no i program w który wpakowali tyle baniek, tak cieniutko sobie radzi. AŁA!!!
26 16
odpowiedź
User
wuwu
Prawie 18% w komercyjnej przy silnej konkurencji TVP2 i Polsatu to dobry wynik. Oglądalność wzrośnie jeszcze trochę, będą 2 miliony. Pomysł z gwiazdami mi się nie podobał, ale że większości nie kojarzę to tak jakby zwykli uczestnicy byli. Kinga w roli prowadzącej wypada znakomicie. Kolejną edycję proponowałbym bez gwiazd.
31 22
odpowiedź