Agnieszka Burzyńska wraca do radia. Poprowadzi wywiady

Agnieszka Burzyńska dołącza do Radia dla Ciebie - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka ma prowadzić codzienny program polityczny.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Agnieszka Burzyńska wraca do radia. Poprowadzi wywiady
fot. YouTube/Stan Wyjątkowy

- Po 11 latach wracam. Słyszymy się jutro, a potem codziennie - napisała w poniedziałek na portalu X Agnieszka Burzyńska. Dopytywana przez internautów zaprzeczyła, że chodzi o stację RMF FM.

Z naszych nieoficjalnie informacji wynika, że dziennikarka będzie pracować w Radiu dla Ciebie. Ma prowadzić codzienne rozmowy polityczne między godz. 12.00, a 12.30.

Agnieszka Burzyńska w Radiu dla Ciebie

Dla Agnieszki Burzyńskiej to powrót do radia, w którym pracowała w latach 1998-2013. W tym czasie była reporterką w warszawskim oddziale radia RMF FM, gdzie początkowo zajmowała się sprawami lokalnymi, później służbą zdrowia, a potem polityką. Była m.in. współprowadzącą audycję “Kontrapunkt“ oraz prowadzącą program “Przesłuchanie”. 

Następnie współpracowała m.in. z „Faktem”, Onetem, tygodnikiem „Wprost”, a ostatnio z „Dziennikiem Gazetą Prawną”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS